n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זהו יום הבוחר: פעילי רחובות חופשית ומאוחדת והמחאה הרחובתית בקריאה להצביע לזהר בלום

זהו יום הבוחר: פעילי רחובות חופשית ומאוחדת והמחאה הרחובתית בקריאה להצביע לזהר בלום

כדיה מוזס, הילי ברוק, ליאור מן ובועז שדה, ממובילי המחאה הרחובתית יוצאים בקריאה חד משמעית להצביע לזהר בלום לראשות העיר, לאחר התמיכה של משה רדמן, ממובילי המחאה הארצית.

זהר בלום
זהר בלום

איטל בציר אלשייך, יו"ר רחובות חופשית ומאוחדת, שעד כה נמנעה מלהביע תמיכה פומבית באחד מהמועמדים לראשות העיר, התבשרה הבוקר יחד עם כל תושבות ותושבי רחובות הפעילים במפלגתה ובמחאת החברתית, קוראים למועמד הליברלי המוביל לראשות העיר רחובות, לפי כלל הסקרים שנעשו עד פה.

בהמשך לתמיכה של משה רדמן, ממובילי המחאה המשפטית הארצית, בין הפעילים המקומיים הבולטים שהביעו את תמיכתם: ליאור מן, בעלה של ירדן מן, תושבת רחובות שהואשמה בתקיפת עידית סילמן, השרה להגנת הסביבה; כדיה מוזס, בעלת מרכז מיינדפולנס ופעילה חברתית, בועז שדה, חוקר מוח, והילי ברוק בלום, פרסומאית קופירטיירית ואור הרפז, מנהל הקמפיין של רשימת רחובות חופשית ומאוחדת.

מיותר לציין כי בציר אלשייך עצמה הוציאה סרטון בו היא נראית מחובקת יחד עם מס' 2 של הרשימה, שוקי קרומר, ובו הם מודיעים כי בניגוד לפרסומים הם לא תומכים במתן דיל או במועמד אחר.

צפו בסרטון:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות