n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / וגם זה קרה הבוקר: תרגיל חירום המדמה נפילת טילים במספר אתרים בעיר

וגם זה קרה הבוקר: תרגיל חירום המדמה נפילת טילים במספר אתרים בעיר

תרגיל חירום המקיף שנערך על ידי פיקוד העורף דימה את ההתמודדות עם תוצאות נפילת טילים כמו קריסת מבנים בעיר, חסימת צירים, פגיעה בתשתיות, נפגעים ונעדרים

WhatsApp Image 2023-11-28 at 14.32.11

לאור ההתפתחויות מדרום ומצפון, החל מהבוקר במרכז ההפעלה לשעת חירום, נערך תרגיל בו לקחו חלק כל הגורמים הרלוונטיים בעיריית רחובות בשיתוף פיקוד העורף,וכלל גורמי הביטחון וההצלה- המשטרה, מד״א וכיבוי והצלה וכן רח״ל רשות חירום לאומית במשרד הביטחון.

התרגיל דימה מספר איזורי הרס ברחבי העיר כתוצאה מנפילות טילים, תוך הפסקת חשמל ומים, נפגעים וצורך בחילוץ, וכל זאת תוך קושי גדול בתנועה בעיר עקב חסימת צירים ובעיות בתקשורת ובמסגרת התרגיל נבחנו כל ההשלכות, והמיכלולים השונים נדרשו להגיב לסימולציה ולהציג כיצד ינהגו בכל תרחיש.בסוף היום התכנסו כל הגורמים על מנת לסכם את הדברים, להסיק מסקנות ולקבל משוב ולהפיק לקחים להבא.

כזכור, בשבוע שעבר נערך גם תרגיל ליחידת החילוץ העירונית שצפויה לפעול במתן סיוע ראשוני וחילוץ לכודים מאתרי הרס. התרגיל היה רחב היקף בשילוב עם כוחות הביטחון והשיטור העירוני ומתנדבי איחוד הצלה, ודימה תרחיש של 5 נפילות טילים בחמישה אתרי הרס שונים ברחבי העיר, עם לכודים ונפגעים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות