n
דף הבית / חדשות בת-ים / השחקנית נועה מימן: "שלמה לחיאני ביקש שאנשק אותו בזמן פגישה במשרדו"

השחקנית נועה מימן: "שלמה לחיאני ביקש שאנשק אותו בזמן פגישה במשרדו"

דרמה ערב הבחירות: לאחר ש"ידיעות אחרונות" פרסם את עדותה של השחקנית על מה שעברה בעבר עם ראש עירית בת-ים לשעבר, טוענים כעת מקורביו כי "ייתכן שהיא התבלבלה ולא הבינה אותו נכון". בתגובה לכך פותחת כעת מימן את הפה: "אני חולמת על עולם שבו פוגעים ותוקפים ייקחו אחריות על המעשים שלהם, במקום לשקר ולהאשים את מי שפגעו בו" היא אומרת היום בתקיפות, "זה היה מגעיל". האם לחיאני יפרוש, או יתנצל?

MixCollage-25-Feb-2024-09-25-AM-7566

רגע לפני שתושבי בת-ים הולכים אל הקלפי, סערה חדשה מאיימת לטלטל את הקמפיין של המועמד שלמה לחיאני – מי שנכנס למועצת העיר לפני 25 שנה, ולאחר ששימש כראש העיר במשך עשור הורשע יחד עם אחיו בעבירות של שחיתות ציבורית ושניהם נידונו לעונשי מאסר.

אלא שהפעם לא מדובר שוב במשפחות פשע שמנסות לחסל אותו על רקע סכסוכים ביניהם, כפי שאירע לאחרונה, אלא באירוע אחר לגמרי: על פי הדיווח בעיתון ידיעות אחרונות, בפגישה שהתקיימה בין לחיאני לבין השחקנית נועה מימן בנושא אישי, הוא ביקש ממנה לנשק אותו – לדבריו, כדי להתגבר על טראומות שהיו לה בעבר.

אלא שכעת מקורבים ללחיאני מנסים להשתיק את האירוע, מה שגורם היום למימן לומר בצורה חד משמעית כי "אני לא מתכוונת להיגרר לזה שוב. זה היה מגעיל למדי". עם זאת היא אומרת בתקיפות כי "פוגעים ותוקפים צריכים לקחת אחריות על המעשים שלהם במקום לשקר ולהאשים את הקרבן", כלשונה.

תחילתו של הסיפור כבר לפני כעשר שנים, בשנת 2014, אז חשפה מימן באומץ רב פגיעות מיניות שעברה בעבר על ידי גורמים שונים. מימן, בתו של המיליארדר יוסי מימן ז"ל ושחקנית מוכרת, הפכה לשם נרדף לאומץ של נפגעות תקיפה מינית, והיא אף יצרה את סדרת הרשת "ערכת כלים להחלמה מאונס" המסייעת לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית להתגבר על הטראומה.

במסגרת זו התראיינה מימן ל"ידיעות אחרונות" באותה שנה, ושם סיפרה בין היתר על פגישה שהיתה לה עם לחיאני במשרדו. "התיידדנו, אבל לא היה בינינו שום דבר מיני. פשוט חיבבנו אחד את השני" היא סיפרה, ומוסיפה כי באחד הימים הגיעה למשרדו, שם היא סיפרה לו על כוונתה לחשוף פומבית את הסוד ששמרה כל השנים. "בזמן שאני מספרת לו על זה, הוא מסתכל עלי במבט אדיש ואומר 'פשוט תנשקי אותי, ותגמרי עם זה'".

מימן סיפרה לידיעות אחרונות כי היא היתה בהלם מוחלט, וניסה להבין על מה הוא מדבר. בתגובה אמר לה שוב לחיאני כי "בואי, קחי את הכוח חזרה אל עצמך ותנשקי אותי".

מימן מדגישה כי לחיאני אמנם לא פגע בה ולא כפה את עצמו עליה, וציינה בראיון כי "הוא לא התכוון למשהו רע, הוא באמת ובתמים חשב שזה יהיה אקט שיחזיר לי את הכח. אבל באיזה סרט הוא חי שבו נדמה לו שאם אני אנשק אותו, זה יפתור לי את הבעיות?". לחיאני, אגב, סירב אז להגיב לכתבה בידיעות אחרונות.

אלא שכעת, רגע לפני הבחירות המקומיות, צף הנושא מחדש בעקבות פניה של תושבת שעברה פגיעה מינית (שלא על ידי לחיאני) בשיחה שלה עם מקורבים אליו. לדבריהם, "זה נשמע כמו פייק מוחלט. אז מה אם הוא סירב להגיב ואז מה אם ידיעות אחרונות פרסמו את זה? יכול להיות שהיא ניסתה לעשות יחסי ציבור על הגב שלו וגם יכול להיות שהיו לה רגשות מסוימים והיא התבלבלה ולא הבינה את הסיטואציה".

הדברים הללו הכעיסו את מימן, שהפכה מאז כאמור לכתובת עבור נשים רבות. בשיחה אתמול היא אמרה כי "אני חולמת על עולם שבו פוגעים ותוקפים ייקחו אחריות על המעשים שלהם, במקום לשקר ולהאשים את מי שפגעו בו. אני שמחה וגאה להמשיך לדבר אל נפגעות ונפגעים ולהזכיר להם שהם לא לבד, ושהם לא אשמים".

מימן הוסיפה פניה לנשים אחרות שאולי נפגעו ואמרה כי "אני מחזקת את מי שרוצה לדבר ועוד לא מעזה, לשקול אם כבר הגיעה השעה הנכונה לה". בהמשך ציינה כי אינה מעוניינת להיגרר להאשמות של המקורבים, כיוון שלדבריה "זה היה מגעיל למדי גם אז". עם זאת חשוב להדגיש כי על פי הידוע כעת, אין לגבי לחיאני שום עדויות נוספות של עוד נשים הטוענות דברים דומים.

לחיאני יגיע השבוע ליום הבוחר לאחר סקרים המראים כי הוא זוכה לתמיכה נמוכה של כ-15 אחוזים, לעומת למעלה מ-70 אחוזים לראש העיר המכהן צביקה ברוט. בנוסף נאלץ לחיאני להתמודד עם ניסיון ההתנקשות האחרון בו באמצעות מטען אמת שהוטמן במכוניתו, וכן עם העובדה שכמעט כל המפלגות בימין ובשמאל הביעו תמיכה בברוט לראשות העיר. עם זאת, ההערכה היא כי לחיאני יעשה מאמץ להכניס נציגים למועצת העיר כך שגם אם יחליט לפרוש לאחר הבחירות, עדיין תהיה לו נציגות בתוך המועצה.

שלמה לחיאני טרם מסר תגובה לדברים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. לא יודע אם נכון או לא, רק יודע שהעיתוי של הפרסום מעורר תהייה גם אם הוא נכון. מדוע לפרסם רק עכשיו ודווקא יומיים לפני בחירות.
    חוץ מזה, לבקש נשיקה זה לא חוקי היום?
    בכל מקרה זה לא בעיה: שניכם צודקים ולכן כל אחד ילך הביתה ולא יופיע יותר לעיני הציבור. מסכימים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות