n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / "החמ"ל המתוק": אהבה ותמיכה מתוך הקהילה לחיילי ישראל

"החמ"ל המתוק": אהבה ותמיכה מתוך הקהילה לחיילי ישראל

לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון שיתקיים ב-19 במארס ויצויין השנה בסימן של אחדות, אלפי פעילויות התנדבות ועשיית טוב יתקיימו ברחבי הארץ. המסר שילווה השנה את פעילויות יום מעשים טובים הוא "מאוחדים בטוב".

תמר ארבל צילום פרטי

היוזמה של תמר ארבל (עו"ד), בת 44 , אמא לסער (8)  תושבת רמת גן, להקמת "החמ"ל המתוק", היא דוגמה מחממת לב לתמיכה קהילתית ואהבה לחיילי ישראל וכוחות הביטחון המשרתים מהצפון עד הדרום. מה שהתחיל בחמישה אנשים בסלון הבית של תמר הפך לתנועה שלמה ורחבה, כאשר מתנדבים מרחבי הארץ אופים עוגות, עוגיות, חלות ומאפים לשבת לחיילים ולכוחות הביטחון ומחלקים מידי שבוע לכ-4000 חיילים.

המאפים נאספים בכ- 30 נקודות איסוף ברחבי הארץ ומגיעים לחמ"ל המרכזי ברמת גן, שם הם ממוינים ונארזים ע"י עשרות מתנדבים ויוצאים לחלוקה ע"י נהגים מתנדבים.מה שמייחד את החמ"ל המתוק הוא לא רק הפינוקים הטעימים שהם מכינים, אלא, גם הטאצ' האישי שהם מוסיפים לכל משלוח. לצד כל מאפה, מוסיפים המתנדבים ציורים וברכות של ילדים שנוגעים עוד יותר לליבם של החיילים ומזכירים להם את התמיכה שיש להם מאנשים בכל הגילאים. 

החמ"ל המתוק מתאים עצמו להעדפות ומגבלות תזונתיות והמאפים הנאספים הם כשרים, פרווה ואף מאפים לטבעוניים וללא גלוטן – מה שמבטיח שכל חייל יוכל להינות מפינוק המתאים לצרכיו. 

תמר ארבל החמל המתוק (5)

הדוגמא האחרונה מספרת ארבל: "העברנו עוגה למפקד השייטת שנולדה לו תינוקת בזמן שהוצב בעזה. מחווה זו הביאה לו שמחה ואושר והוא דאג לכתוב לנו מכתב תודה מרגש."

"אנו משקיעים באהבה ובהתמדה, ואף בחודש האחרון שלחנו תמיכה ועוגות ימי הולדת לאביגיל עידן (שלשמחתנו חזרה משבי החמאס) ולכפיר ביבס שכולנו מחכים לרגע שבו הוא ומשפחתו ישוחרר וישובו הביתה." תמר ארבל ומתנדבי החמ"ל המתוק משאירים חותם מתוק בחיי החיילים בכל שבוע. 

החמל שהקימה פועל בכל יום חמישי ברמת גן בחניון שקיבלה בתרומה בין השעות  19:00 עד 23:30  שם אורזים את המשלוחים שיוצאים באמצעות מתנדבים ומתנדבות מכל רחבי הארץ!

058-5668511

גם אתם רוצים לעשות משהו למען הזולת? ב-19.3 יתקיים "יום מעשים טובים". היכנוס לאתר ושם תמצאו אלפי אפשרויות להתנדבות. שרי אריסון, שיזמה את 'יום מעשים טובים' מסבירה: "אם נחשוב טוב, נדבר טוב, נעשה טוב ונשמור על היחד – העתיד שלנו יהיה טוב יותר."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות