n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / דבש – הכל דבש

דבש – הכל דבש

ראש השנה אוטוטו כאן ואיתו עוגות הדבש שיחכו על שולחן החג. אז איפה תמצאו פחזניות אלוהיות, עוגות דבש מצויינות וקינוחים מפתיעים? הנה כל הפרטים

מונייר משיקה קולקציה לראש השנה 1 צלם אפיק גבאי מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום

מבית סבתא

רשת קפה ביגה משיקה לרגל ראש השנה עוגה חדשה:  'תפוח בדבש מבית סבתא' – ללא גלוטן. מדובר בעוגה בחושה ועשירה המשלבת את שני  סמלי החג הבולטים ביותר: תפוח ודבש. העוגה חגיגית, אוורירית, עשירה בטעמים, רכה, ונימוחה בפה, היא מיועדת לשוחרי בריאות, חובבי מזון ללא גלוטן ולסובלים ממחלת הצליאק.העוגה מתאימה כקינוח לארוחת החג וכפינוק מתוק למי שאוהב עוגת דבש עם טעם של פעם.עוגת התפוחים בדבש של סבתא מצטרפת לקולקציית העוגות המיוחדות של ביגה  לראש השנה, הכוללת מבחר עוגות קלאסיות ומסורתיות על טהרת הדבש.בין העוגות: עוגת מוס דבש עם תפוחים מקורמלים ללא גלוטן,  עוגת דבש בחושה קלאסית, עוגת דבש אגוזים בחושה ועוד.  

 

עקיצת הדבורה

ראש השנה בפתח וקייטרינג האיכות מונייר הכין לכבודו קולקציית מגשים נועזת, חדשנית  ויוצאת דופן. בשל מרכזיותו המסורתית של הדבש בחגיגות ראש השנה החליטו בקייטרינג מונייר לאמץ את הדבש ולהפוך אותו לקונספט המוביל של הקולקציה החדשה.כוכב הקולקציה הוא קינוח אישי, מסקרן ומרהיב בשם "מיני עקיצת הדבורה" (15 יחידות במגש). מיני עקיצת הדבורה עשוי בריוש ממולא בשכבה עבה של קרם מסקרפונה וקרם וניל, בסגנון טארט טרופזיאן Tropezian. לחובבים הכבדים מוצעת גם עוגת עקיצת הדבורה במהדורה מוגבלת. בשתי הוורסיות הביס ממלא את הפה בקשת של טעמים מסחררים, שאי אפשר להפסיק לטעום. לצד היצירה החדשה, מונייר משיקה מבחר  עשיר וטעים של עוגות וקינוחים מבוססים על דבש, פרופיטרול רימונים | קרם דבש ותפוחים 15 יח' | 135 ₪, מיני עקיצת הדבורה  15 יח'  179  ₪ , עוגת קוגלהוף גבוהה וחגיגית דבש עם תפוחים וקינמון בציפוי אייסינג  |   129 ₪, עוגת דבש קלאסית, עוגת פרסבורג תפוחים, ועוד.

האני באני

לקראת ראש השנה קונדיטוריית ביסקוטי משיקה קולקציית חג עשירה בדבש כמיטב המסורת אבל בביסקוטי לא נחים על השמרים וממשיכים לחדש ולהפתיע עם שילובים וחומרי גלם שיסעירו לכם את שולחן החג ויפתחו לכם את השנה בביס מתוק במיוחד.השפית רוסלה יונה יצרה מגוון עשיר של עוגות חג בטעמים וניחוחות בייתים, המיוצרות בעבודת יד, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.קולקציית ראש השנה של ביסקוטי כוללת את עוגת הדבש האהובה והפופולארית של ביסקוטי לצד עוגות בשילובים מפתיעים ומרעננים, עוגיות, מאפים ברוח החג ועוגות מוס עשירות שיפארו את שולחן החג.בין העוגות שיוצעו למכירה: עוגת האני באני – קראמבל עוגיות שוקולד צ'יפס, מוס שוקולד בלגי, קרם מוקה, ליבת עוגת דבש, קרמל, בציפוי שוקולד רושה, פראקאלו – בצק פילו, שקדים ואגוזי לוז טחונים בדבש, קרם שקדים ופלחי תפוחים מקורמלים תפוחים, טארט חלב ודבש – קראמבל מייפל, קרם חלב ודבש, ציפוי קרם שנטילי וניל ויוגורט ועוגת דבש קלאסית – עוגת דבש עסיסית בציפוי קראמבל שקדים.

פיסטוק דבש

רשת "מאפה נאמן", אשר מובילה את עולם הלחמים, המאפים והקינוחים בישראל מזה עשרות שנים, משיקה קולקציית עוגות וקינוחים מיוחדת לכבוד חגי תשרי  2023  שכוללת בין השאר יצירות טעימות במיוחד מלאות בדבש.בקולקציה ניתן למצוא את עוגות הדבש הקלאסיות לצד עוגות דבש בשילוב שקדים לבנים, דבש קראמבל הדרים, רול דבש רושה, עוגת דבש קדאיף,טארט פירות העונה,פלורנטין דבש, עוגיות הדבש של נויה,דבש פיסטוק ועוד מגוון עוגות שיהפכו את החג לחגיגה של טעמים עשירים בדבש.

 בין העוגות בקולרציה לחג: רנד דבש תפוחים- עוגת דבש עגולה מדבש טבעי טהור בתיבול קינמון, ג'ינג'ר טחון וציפורן עם פלחי תופחי עץ מקורמלים,טארט פיצוחים- תחתית ביסקוויט שקדים, קרם טופי בעיטור תערובת פיצוחים עשירה מקורמלים בדבש ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות