n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / גינה חדשה בשבילכם: עיריית רחובות סיימה את העבודות לחידוש גינת טרייבוש

גינה חדשה בשבילכם: עיריית רחובות סיימה את העבודות לחידוש גינת טרייבוש

מתקני משחקים לכל הגילאים, נדנדות חדשות, משטח משחק בטיחותי וריהוט גן חדש: אגף גנים ונוף בעיריית רחובות סיים את העבודות לחידוש גינת טרייבוש הממוקמת בפינת הרחובות טרייבוש-מלצר

WhatsApp Image 2023-08-10 at 08.57.07

עיריית רחובות מובילה את חידושי הגינות והגנים בכל רחבי העיר והשבוע הסתיימו העבודות לחידוש הגינה בפינת הרחובות טרייבוש-מלצר. הגינה משתרעת של שטח של כ-2.6 דונמים ובמסגרת העבודות לחידושה הוצבו מתקני משחק חדשים המתאימים לילדים בכל הגילאים, הותקנו נדנדות חדשות והוצב מתקן מתח ספורטיבי. המתקנים בגינה המחודשת הוצבו על גבי משטח הולם תיקני ובטיחותי מסוג "סמרטפליי", כדי לשמור על בטיחותם של המשתמשים במתקנים.

עוד במסגרת העבודות לחידוש הגן- אגף גנים ונוף התקין הצללות מעל מתקני המשחק, נוספו ספסלים, אשפתונים, ברזיות והגינה המחודשת הונגשה לאנשים עם מוגבלויות.

ראש העיר רחמים מלול: "בשנים האחרונות שיפצנו, חידשנו והקמנו גינות חדשות בכל רחבי העיר וכעת אני שמח לפתוח מחדש גם את גינת טרייבוש, שהפכה ליפה, ירוקה ונעימה יותר. אנחנו ממשיכים לעבוד בשבילכם בכל פינה ברחבי העיר- לחדש את הישן ולשמור על החדש".

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: " גן טרייבוש הוא אחד הגנים המיוחדים בעיר. העצים הבוגרים סביבו משרים אווירה נעימה במיוחד ויוצרים ניתוק אמיתי מהסביבה. האיזור כולו מתמלא במשפחות חדשות וילדים רבים כבר נהנים מהגינה החדשה. הבטחתי לפני חמש שנים שנטפל בגינות חדשות וותיקות וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. מה שקורה היום בחידוש הגנים הציבוריים זה לא פחות ממהפכה. "

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות