n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / בשעה טובה: נרשמה התקדמות משמעותית בעבודות בצומת הכניסה והיציאה משכונת אבן גבירול

בשעה טובה: נרשמה התקדמות משמעותית בעבודות בצומת הכניסה והיציאה משכונת אבן גבירול

בזמן שישנתם: הלילה נרשמה התקדמות משמעותית בעבודות בצומת הכניסה והיציאה משכונת אבן גבירול נפתח לתנועה נתיב נסיעה חדש לפנייה ימינה, הוצבו רמזורים פעילים ובקרוב יושלמו העבודות להחלפת הכיכר בצומת מרומזר ובטוח יותר לנהגים ולהולכי הרגל. ראש העיר הנכנס מתן דיל: ״אבן גבירול היא שכונה חשובה ואנחנו נמשיך לפתח את הכבישים, התשתיות וחיי הקהילה בה״

2b89bca4-92b2-4942-8226-131803223fb5

עיריית רחובות וחברת נתיבי ישראל מובילות בחודשים האחרונים עבודות בכביש הכניסה לשכונת אבן גבירול הנמצאת במערב העיר. העבודות נועדו להחליף את הכיכר בכניסה לשכונת אבן גבירול בצומת מרומזר ובטוח יותר, לפתוח נתיבי נסיעה נוספים ולגרום לתנועה לזרום באופן מייטבי.

במסגרת העבודות שהתקיימו הלילה הושלמו עבודות לפתיחת נתיב פנייה ימינה חופשית ללא המתנה, בוצעה העברת תנועה מסודרת של נתיבי הנסיעה, הוצבו תמרורים במקום, והרמזורים החלו לפעול באופן סדיר. הרמזורים במקום שהוצבו ע"י חברת נתיבי ישראל הינם רמזורים בעלי חיישנים חכמים המאפשרים את זרימת התנועה, כדי לחסוך ולמנוע זמני המתנה מיותרים לנהגות והנהגים במקום.

העבודות להשלמת הפרויקט צפויות להסתיים בתוך כחודשיים והעלות הכוללת של הפרויקט הינה בסך 7.5 מיליון שקלים. בתום הפרויקט הכביש בכניסה והיציאה משכונת אבן גבירול וכל אזור מערב העיר יהיה בטוח יותר והתנועה תזרום באופן מקסימלי לטובת משתמשות ומשתמשי הדרך.

ראש העיר הנכנס, מתן דיל: "אני שמח על התקדמות העבודות במקום ועל העובדה שאנחנו מתחילים לשחרר את הפקק באזור מערב העיר. אבן גבירול היא שכונה חשובה ואנחנו נמשיך לפתח את הכבישים, התשתיות וחיי הקהילה בה. בקרוב, עם כניסתי לתפקיד, נקדם תכנית אב הכוללת את כל היבטי התחבורה בתוך העיר, בכניסות אליה והיציאות ממנה".

מאיר דהן, מנכ"ל העירייה "עם תום עבודות הלילה שיבצענו אמש, נפתח הבוקר נתיב נסיעה חדש המאפשר את זרימת התנועה באופן בטוח ומהיר יותר עבור תושבות ותושבי השכונה. בחודשיים הקרובים אנו צפויים להשלים את כלל העבודות בפרויקט הכניסה המערבית לעיר. אני מודה לחברת נתיבי ישראל על שיתוף הפעולה בפרויקט זה ובפרוייקטים נוספים שעתידים לשפר את הנגישות והבטיחות בכבישים המובילים לעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות