n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / בשעה טובה:זהר בלום חונך בית קפה שיעסיק צעירים עם אוכלוסיות מיוחדות

בשעה טובה:זהר בלום חונך בית קפה שיעסיק צעירים עם אוכלוסיות מיוחדות

זהר בלום וסיעתו התרגשו להשתתף הערב (02.07) בפתיחה החגיגית של הסניף הראשון של "שווים בקפה", בית קפה קהילתי בו יעבדו צעירים עם צרכים מיוחדים.

WhatsApp Image 2023-07-02 at 20.01.04

זהר בלום וסיעתו התרגשו להשתתף הערב (02.07) בפתיחה החגיגית של הסניף הראשון של "שווים בקפה", בית קפה קהילתי בו יעבדו צעירים עם צרכים מיוחדים. בלום חנך את הקמת בית הקפה יחד עם יוזמת הפרויקט, חברתו לסיעה, אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות ושניהם יצאו לדרך למען ובשביל מציאת תעסוקה לצעירים עם אוכלוסיות מיוחדות מהעיר ומחוצה לה.

זהר בלום, המועמד לראשות העיר רחובות, בירך ואמר: "ראשית כל, אני רוצה להודות לחברתי היקרה, יוזמת הרעיון שבלעדיה כל זה לא היה קורה. אורית ניגשה אליי לפני 4 שנים עם החלום וביקשה עזרה במימון. אני שמחתי להצעה ודאגתי באופן אישי לתרומה כספית משמעותית מחבריי הקהילה היהודית משותפות רחובות- מיניאפוליס.אני מברך על כל יוזמה של חבריי לסיעה ושמח על השותפות הקיימת בינינו".

אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדת, אמרה בהתרגשות: "אני גאה להוביל את פרוייקט "שווים בקפה" ומאחלת הצלחה רבה בהמשך הדרך. תודה לרשת חוויות על השותפות בפרויקט זה, לעמוס פרג'ון שהרים את הכפפה במטרה להפעיל את בתי הקפה, ולרחל לסטינגזון שניצחה על התזמורת ברגישות ובייחודיות האופיינית לה.אני מזמינה את הציבור הרחב להגיע, לשתות קפה וליהנות משירות מצוין ברחבת המרכז הקהילתי, רחוב יוסף קרוננברג 1, רחובות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240506-WA0009

טקס יום השואה העירוני בחולון: אף עין לא נשארה יבשה

תפריט נגישות