n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / בעקבות התקיפה בעזה: ברמת גן נפתחו המקלטים

בעקבות התקיפה בעזה: ברמת גן נפתחו המקלטים

הלילה, בשעה 2 לפנות בוקר צהל פתח במבצע ״מגן וחץ״ וההערכה היא כי המערכה הנוכחית תהיה בת כמה ימים

article33-500x370_center_center

הלילה,שני, יצאה מדינת ישראל לתקיפה מאסיבית בעזה, כשההערכה היא שצפויים מספר ימי לחימה שיגררו תגובות של ירי רקטות גם לאזור המרכז. ברמת גן, הוחלט שלא לקחת סיכונים מיותרים ונכון לשעה זו, התקבלה החלטה לפתוח את המקלטים בעיר.

ראש העיר, כרמל שאמה הכהן ציין כי ״אנחנו עוקבים באופן רציף ושומרים על תקשורת הדוקה עם גורמי הבטחון ונבצע הערכת מצב עירונית לאחר כל עדכון רשמי או התפתחות בשטח. נאחל לכוחות הביטחון הצלחה בכל מעשי ידיהם ואת חזרתם לבסיסם ולביתם לשלום ויום שקט לכולנו.״

לדבריו, היש לעקוב אחר ההנחיות שיפורסמו בשעות הבוקר. עוד ציין שאמה הכהן כי לאורך היום ימשיכו לקיים הערכות מצב מסביב לשעון, ובמקביל גם המוקד העירוני 107 עומד לרשותכם בכל שעה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. למה לא פותחים??????? יש לי ילדים קטנים ומקלט ציבורי מתחת לבניין !!!! ולא פתחו אותו!!!!!! אם יש אזעקה באמצע הלילה אני אמורה להתרוצץ עם ילדים קטנים לחפש מקלט ברחובות ??????????? מה קורה????? זה עולה כסף???? תפתחו שנוכל לישון רגועים בלילה! גם אם זה מיותר!! שמעתי שהם משכירים את המקלט לכל מיני ציירים !!!!! מי לוקח את הכסף???? והאם זה הסיבה שראש העיר לא פותח את המקלט????? צריך לפתוח ועכשיו!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות