n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / אבנים עם לב אדם: לזכרו של אורון ביילין ז"ל

אבנים עם לב אדם: לזכרו של אורון ביילין ז"ל

אורון ביילין ז"ל, מרמת גן נרצח בשבת השחורה. לזכרו נערך ארוע הנצחה מיוחד

WhatsApp Image 2023-11-29 at 15.51.00

אתמול, שלישי, ארקדי דוכין, מרינה מקסימיליאן-בלומין, עדן מאירי ומאות ישראלים נוספים הגיעו לקחת חלק באירוע הנצחה מיוחד לזכרו של אורון ביילין ז"ל  מרמת גן שנרצח במסיבת הנובה ברעים באירועי השבת השחורה ב-7.10.

האירוע התקיים במתחם 'כוכב הים' בקיסריה. אירוע ההנצחה התקיים ביוזמת משפחתו של אורון ובשיתוף פרויקט 'אבנים עם לב אדם' ובו נכחו חבריו של אורון ושורדים נוספים מן המסיבה לאירוע הגיעו מתנדבים רבים מכל רחבי הארץ שהתגייסו למען הפרויקט. במסגרת פרויקט 'אבנים עם לב אדם', מוזמנים אנשים לכתוב מסרים של אחדות, אהבה ותמיכה על חלוקי נחל במטרה להנציח את הנופלים.

אורון היה בן 24 במותו, בן יחיד להוריו מרמת גן והיה אמור להתחיל לימודי הנדסת חשמל. הוא אהב כדורסל ואהד את קבוצת הכדורסל מליגת הNBA 'שיקאגו בולס'.

אמו של אורון, רינה, כתבה על חלוק הנחל להנצחתו: 'לאורון, מאמא רינה, זכינו ל-24 שנים יפות יחד, תיזכר לעד כעלם חמד'. בת זוגו של אורון, ליאור הלוי כתבה על חלוק הנחל שהקדישה עבורו: 'יש לי חור בלב בצורה שלך'.

WhatsApp Image 2023-11-29 at 15.51.03 WhatsApp Image 2023-11-29 at 15.51.02

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות