n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / אביב חלימי לעיריית רחובות: ״תזרימו הופעות לבתי קפה וברים בסבסוד שלכם״

אביב חלימי לעיריית רחובות: ״תזרימו הופעות לבתי קפה וברים בסבסוד שלכם״

הזמר אביב חלימי, תושב רחובות בקריאת השכמה לעיריית רחובות ״כולם ירוויחו. גם אתם״.

אביב חלימי צילום פרטי
אביב חלימי צילום פרטי
הזמר , אביב חלימי, תושב רחובות, הוא אמן שמופיע במהלך השנה על בימות שונות ובינהם גם בעיר רחובות, אלא שחלימי הוא גם פה להמון אמנים שחוששים להביע את דעתם, בידיעה שאולי זה יפגע בהם.
היום, רביעי, כתב חלימי פוסט ברשתות החברתיות שם הוא קורא לעיריית רחובות לשחרר תקציבים לאמנים מקומיים.
״שלום לך עיריית רחובות. ראיתי שאת קצת מתקשה, אז רציתי ללמד אותך איך עושים את זה, עיריית אילת מפרגנת לאמנים שלה. אמני העיר. (עניי עירך קודם?) האמנים, לא, לא אלה שעושים 50K להופעה ומעלה, אלא אלה שרצים להתנדב, לא רק מזמנם, אלא גם מכספם (מה לעשות שהדלק אש?), בלי עבודה כבר חודש וחצי ותורמים רבות לכולם (תבדקו טוב… כנראה שגם לכם הם עזרו, בכל קונסטלציה שהיא).״ כתב חלימי והוסיף ״צריך לעזור להם בחזרה וזה ממש לא מסובך. קצת תקציבים והמון יצירתיות. תעשו גוגל על המילה השניה ולגבי הראשונה, תקציבים זה משהו שיש לכם כי היה לכם חודש של עצירה מוחלטת מכל פעילויות תרבות וכד' וגם אם אין, תשלפו. למה? לא כדי לעזור לעניי עירך, אלא כדי שנמשיך להניע לכם פה את הכלכלה כפי שאנחנו עושים כל השנה + מיסים + ארנונה + מים + דו"חות כחול לבן של הציידים שלכם.תקראו, תפנימו ותתחילו לעבוד. אנשים פה קורסים ואגב, לא רק אמנים, כל העסקים.תזרימו הופעות לבתי קפה וברים בסבסוד שלכם ופרסום שלכם. כולם ירוויחו. גם אתם״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אם כל הקושי והכאב צריך לאט לאט לחזור לשגרה
    לא יודעת כמה כיף בתקופה הזו לצאת לבר ולחגוג…
    בלב כבד מסכימה עם הבקשה לסיוע
    אולי בכל פתיחה של הופעה לציין את הימים הקשים ולהקדיש בפתיח ובסיום שיר לנופלים/לחטופים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות