n
דף הבית / חולון / חולון ספורט / מחולון אל שארבור

מחולון אל שארבור

ליאור גורמן מקבוצת מ.כ חולון, חתם בקבוצת שארבור הצרפתית

1

גאווה גדולה לקבוצת הכדוריד המקומית שעונתה המצוינת נקטעה בעקבות נגיף הקורונה. המקשר הצעיר ליאור גורמן בן ה-21, אחד מכוכביה בעונה האחרונה, חתם בשורות קבוצת שארבור הצרפתית ויהיה הליגיונר השמיני של ישראל באירופה. הוא יצטרף בצרפת לחברו- השוער דן טפר, שיתחיל עונה שנייה בקבוצה.

גורמן, בוגר הנבחרות הצעירות של ישראל, אף שיחק בנבחרת הבוגרת בשנה האחרונה שהייתה הטובה בקריירה שלו עד כה. במועדון החולוני בהחלט יכולים להרגיש גאווה עצומה אחרי שבקיץ שעבר גם דניאל מוסינדי, עבר לשחק באירופה ונראה שחולון הופכת למקפצה לשחקנים הצעירים שמשחקים בה.

השחקן אמר בראיון לאתר איגוד הכדוריד: "כאשר קיבלתי את ההצעה הראשונה משארבור מאוד התרגשתי, וקפצתי על ההצעה הזו בשמחה רבה. מבחינתי לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית. כמו שציינתי, אני בטוח שדן טפר יעזור לי להיכנס לעניינים מאוד מהר, גם מהבחינה החברתית. מבחינת הציפיות, כמובן שאני מצפה להסתגלות מהירה שתעניק לי שקט להתמקד רק בכדוריד, ובשיפור יכולות המשחק שלי בכל ההיבטים. אני אעשה הכל למקסם את היכולות שלי".

"לגבי העונה בחולון, היא הייתה חלומית מכל ההיבטים. אני חושב ששום קבוצה לא רצתה לפגוש אותנו בשום שלב, במיוחד אצלנו בבית. היינו קבוצה מאוד עיקשת ופייטרית, וראו את זה בתוצאות. הסיום של העונה היה מחריד מבחינתנו, רגע לפני משחק העונה מול מכבי ראשל"צ והמאבק על המקום הראשון. לקח לי כמה שבועות לעכל שככה נגמרה העונה, כי אני בטוח שהיינו מגיעים הכי רחוק שיש".

ליאור גורמן צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

ליאור גורמן במדי חולון- צילומים: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מהמועדון החולוני נמסר: "מ.כ. 'יובלים' חולון גאה ושמח לבשר כי ליאור גורמן, שחקן קבוצת הבוגרים ונבחרת ישראל יושאל בשנה הבאה לקבוצת שרבורג מהליגה השנייה בצרפת (יצטרף לדן טפר). זהו שחקן המועדון השני שיוצא לשחק באירופה אחרי דניאל מוסינדי שעבר לארלינגן בשנה שעברה.
תחת הדרכתו של המאמן ניסים פלח, ביצע ליאור התקדמות מקצועית מדהימה ובמהרה הפך להיות גורם משמעותי במגרש ובחדר ההלבשה.

המועדון תמיד יתמוך ויעשה ככל שיידרש על מנת לאפשר לשחקני המועדון להגשים את שאיפותיהם המקצועיות ולעזור להם להתקדם. כך עשינו גם הפעם, למרות שהפרידה קשה מאוד. אנו בטוחים שהמעבר לחו"ל יקדם משמעותית את ליאור ויעזור לו לממש את הפוטנציאל הגלום בו. אנו בטוחים שייצג בכבוד את מדינת ישראל, העיר חולון, את מועדון כדוריד חולון, את חבריו לקבוצה, לנבחרת ואת הכדוריד הישראלי. אנו מאחלים לליאור בהצלחה. כמו תמיד, נעקוב ונתמוך בכל אשר יידרש על מנת שיגשים את שאיפותיו. הצלחתו היא הצלחתנו. ליאור, משפחת הכדוריד בחולון אוהבת, מחבקת ומאחלת לך בהצלחה. וכפי שאתה כבר יודע, תמיד יחכה לך בית חם…"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

20240327-1806787-1536×1216

שואו של חולוניה בדרך אל רבע גמר הגביע

תפריט נגישות