השבוע הוצבה לראשונה בבתי החולים בארץ, עמדת שירות דיגיטלית במרכז הרפואי וולפסון, כשירות לציבור הרחב ולציבור המטופלים והמבקרים.
השירות הניתן בעמדה מספק גישה למגוון שירותים ממשלתיים של מערך הדיגיטל הלאומי וכולל אפשרות למיצוי זכויות מול ביטוח לאומי, בקשה לתעודת לידה, לרישום שם הנולד, הנפקת מידע על רכב, תשלום על מבחן נהיגה מעשי ועוד.
כמו כן, השירות מאפשר גישה לאתר וולפסון, זימון תורים וכניסה לתיק הרפואי האישי – בשירות ׳וולפסון שלי׳. העמדה ממוקמת לרשות התושבים, בבניין האשפוז, בכניסה למרכז המידע.
לירון לוינברג, מנהלת מחלקת השירות וחווית המטופל בוולפסון: ״אנו פועלים כל העת במטרה לספק למבקרי המרכז הרפואי מענה שלם לצרכים השונים, כולל הנגשת שירותים שמקלים ומטיבים עם קהל מטופלינו ובני משפחתם. לאחרונה הושק שירות ׳וולפסון שלי׳ המספק גישה עצמאית לתיק הרפואי האישי של מטופלינו בכל מקום ובכל זמן ללא תלות בזמינות נציגי השירות והקבלה. מדובר בעמדה שמוצבת לראשונה בבתי חולים ונתרמה ע״י מערך הדיגיטל הממשלתי ובסיוע חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים ואנו מודים להם על כך״.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]