n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון חשוד כי עקץ את ביטוח לאומי במשך 30 שנה!

תושב חולון חשוד כי עקץ את ביטוח לאומי במשך 30 שנה!

על פי החשד במשך 30 שנה קיבל תושב חולון, קצבאות מביטוח לאומי עבור אמו. כעת המדינה דורשת בחזרה 650 אלף שקלים אחרי שהתברר כי האם התגוררה במשך שנים בארצות הברית וגם לאחר שנפטרה המשיך הבן לקבל קצבאות על שמה

כסף שטרות צילום PIXABAY
צילום: PIXABAY

בשנות ה-90, העלה תושב חולון את אמו מאיראן לישראל. בגלל שכבר הייתה בגיל פנסיה, היא זכתה לקצבה חודשית מהמדינה בנוסף להטבות של עולה חדשה. הסיפור קיבל מפנה כאשר אחרי זמן קצר, לאם המבוגרת נמאס לגור בישראל והיא החליטה לעבור אל ארצות הברית.

הבן החליט שאין טעם לספר לרשויות על האם שעזבה והמשיך לקבל בשמה את קצבאות הזקנה מהביטוח הלאומי. אם כל זה לא מספיק, אז גם אחרי שהאם הלכה לעולמה לפני מספר שנים, הבן החליט להעלים גם את הנתון הזה מהמדינה והמשיך לקבל את קצבאות האם המנוחה.

הבן נעצר ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום, אך כנראה שהתגובה שלו לכל הסיפור היא באמת השיא: "אני לא אמור לעדכן אתכם, הייתם צריכים לבדוק לבד". מעניין איך יגיב בית המשפט לדברים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. צודק.
    כשמגיע לנו הם גם לא מעדכנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות