n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושב חולון חשוד בעוקץ קשישים ענק

תושב חולון חשוד בעוקץ קשישים ענק

תושב חולון חשוד כי יחד עם שלושת שותפיו מהדרום, התחזו לאנשי ביטוח ועקצו מאות אלפי שקלים מקשישים

מעצר אזיקים צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

בשבוע שעבר עצרה המשטרה ארבעה חשודים מאשדוד, ערד וחולון, בחשד להתחזות ועוקץ קשישים. על פי החקירה, הארבעה התחזו לאנשי ביטוח אשר מבטחים בין השאר מוצרי חשמל וגבו דמי חבר מקשישים תמימים תוך כדי הפחדות ואיומים שאם לא ישלמו, ייתבעו אותם בהוצאה לפועל.

דרך נוספת שמצאו החשודים לעקוץ, הייתה כשהם מתקשרים ומספרים לקשישים כי יש להם חסכונות נשכחים שהם יכולים לפדות תמורת סכום כסף עבור פתיחת תיק. ברגע שהלקוח נפל בפח, נשלח אליו שליח מטעם החשודים שגבה את הכסף.

כאמור, אחרי חקירה סמויה ממושכת נעצרו הארבעה ובפשיטה על דירותיהם נמצאו ראיות הקושרות אותם לחשדות. החשודים שנעצרו: גבר בן 41 תושב ערד, שתי נשים בנות 36 ו-24 תושבות אשדוד וגבר בן 25 תושב חולון.

למשטרה ידוע בשלב זה על 11 קשישים שנעקצו, חלקם יותר מפעם אחת, אך לא מן הנמנע כי ישנם קורבנות נוספים. על פי החשד הם חזרו על שיטת הפעולה שלהם למעלה מ-40 פעמים והמשטרה מניחה שסכום העקיצות יעבור את מיליון השקלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות