n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / רופאי וולפסון העניקו לרן מחולון, מתנה ענקית לחג

רופאי וולפסון העניקו לרן מחולון, מתנה ענקית לחג

רופאי וולפסון הצילו את חייו של רן מאיה, בן ה-38 שאובחן בגידול לבבי מאסיבי שאיים לחסום את זרימת הדם בליבו. הגידול שהוצא מליבו של רן היה גדול מ-12 ס"מ

מימין לשמאל דר יואב גבע רן מאיה ודר חגי דקל צילום דוברות וולפסון
מימין לשמאל: ד"ר יואב גבע, רן מאיה וד"ר חגי דקל. צילום: דוברות וולפסון

"הכל התחיל לפני כחצי שנה. אז הרגשתי לראשונה קוצר נשימה, בהתחלה חשבתי שאולי זאת אסטמה או פוסט קורונה." כך מספר רן מאיה בן ה-38, תושב חולון ואב לארבעה ילדים.

אלא שאת הממצא החריג בגודלו שגילו רופאי המרכז הרפואי וולפסון, אף אחד לא יכול היה לחזות. "הרופאים במחלקה פנימית א' בוולפסון טיפלו בי במסירות וערכו את כל הבדיקות האפשריות עד שגילו בדיוק מה לא בסדר".

כך, לאחר שעבר בדיקת אקו טרנס ושתי ע"י ד"ר גבע יואב, מנהל מחלקה פנימית א' במרכז הרפואי וולפסון, רן אובחן כסובל מגידול בלב ונשלח ע"י ד"ר גבע לניתוח מידי.

"גידול שמקורו בלב הוא יחסית נדיר ועוד יותר נדיר להופיע בגיל כל כך צעיר כמו גילו של רן" מספר ד"ר חגי דקל, מנהל מערך ניתוחי לב בילדים ובמבוגרים במרכז הרפואי וולפסון. "המיקום של הגידול שהיה בעלייה השמאלית ומחובר למסתם המיטראלי איים לחסום לגמרי את כניסת הדם לחדר שמאל בכל פעימה מחדש מה שסיכן במידה רבה מאוד את החולה ועל כן נאלצנו לנתח אותו בדחיפות."

"כשהרופאים הסבירו לי במה מדובר, הייתי בהלם. הרגשתי שחרב עליי עולמי. מיד התחלתי לחשוב על הגרוע מכל, פחדתי להשאיר את אשתי וארבעת ילדיי לבד" משחזר רן. רן הוכנס לניתוח לב דחוף, שבמהלכו התגלה כי גודלו של הגידול היה לפחות כ-12 ס"מ ועירב את המסתם המיטראלי.

 ד"ר גבע יואב, מנהל מחלקה פנימית א' במרכז הרפואי וולפסון: "מדובר במקרה הכי גדול ונדיר שראיתי. קשה להאמין שמישהו חי ברמה היום-יומית עם הדבר הזה וחווה תסמינים מינימליים. זה ממש פלא."

 "לשמחתנו הצלחנו להוציא את הגידול בשלמותו ולשמר תפקוד תקין ומלא של המסתם" מוסיף ד"ר דקל. הניתוח עבר בהצלחה מלאה וכיום רן חזר לחיק אשתו וילדיו בדיוק לרגל השנה החדשה: "אני מרגיש שזה נס רפואי שאני עומד על הרגליים. אין לי מילים להודות לצוות הרפואיים והסיעודיים שטיפלו בי ודאגו להרגיע אותי ואת משפחתי לאורך כל הדרך. הרגשתי שאני לא לבד ובידיים טובות ואני אסיר תודה לכולם, לאחיות ולרופאים המדהימים שהעניקו לי חיים."

בתמונה מימין לשמאל דר יואב גבע המטופל רן מאיה ודר חגי דקל צילום דוברות וולפסון

בתמונה מימין לשמאל: ד"ר יואב גבע, המטופל רן מאיה וד"ר חגי דקל. צילום: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות