n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / "פשוט בועטים אותנו החוצה"

"פשוט בועטים אותנו החוצה"

לראשי קבוצת הכדורגל ירמיהו חולון, נמאס. לטענתם, הכסף שהובטח מהעירייה, לא מגיע בגלל סכסוכים פוליטיים, הם לא יכולים לחזק את הקבוצה ומצהירים כי אם הקבוצה לא תעלה ליגה, יעזבו בקיץ הקרוב. העירייה מצידה מציגה תמונה קצת שונה.

רונן קנפו ליאור שלומן צילום רועי אסף
ראשי ירמיהו חולון- רונן קנפו וליאור שלומן. צילום: רועי אסף

לפני שמונה שנים הוקם מועדון הכדורגל ירמיהו חולון, במטרה להחזיר עטרה ליושנה ואת חולון אל צמרת הכדורגל הישראלי.

בתוך זמן קצר הקבוצה עלתה שתי ליגות וכיום נמצאת במקום השני בטבלת ליגה א', עם סיכויים מצוינים לעשות היסטוריה ולהעפיל בסוף העונה אל הליגה הלאומית.

אך נראה שלמרות ההצלחות המקצועיות, מה שיכריע את הכף בסופו של דבר, יהיו עניינים בירוקרטיים ולראשי הקבוצה- רונן קנפו וליאור שלומן, זה פשוט נמאס. הם מספרים ל"גל גפן":

רונן קנפו צילום רועי אסף ליאור שלומן צילום רועי אסף

קנפו ושלומן במשחק הבית ביום שישי האחרון

"בקיץ האחרון, אחרי עונה מצוינת, הבנו שבעירייה לא מתכוונים לתמוך בצורה משמעותית ורצינו לעזוב. אנשי העירייה היו אלו שפנו אלינו, ביקשו להיפגש והבטיחו הרים וגבעות בשביל שנישאר.

נשארנו, בנינו קבוצה חזקה שמפתיעה את כולם שבוע אחר שבוע וכיום היא אחת הפייבוריטיות לעלות לליגה השנייה. לצערנו, אנחנו קורבן של סכסוכים פוליטיים בין אנשי ש"ס למוטי ששון ובעקבות זאת, התקציב תקוע וזה משליך עלינו באופן ישיר.

קיווינו לבצע חיזוק החודש, חיזוק שייתן לנו עוד "פוש" למטרות שהצבנו, אבל הכסף שהובטח לא הגיע ולא יכולנו להתחזק כפי שרצינו. הגיעו מים עד נפש, ועם כל הכאב, בעקבות המצב שנוצר וההבטחות שהופרו, במידה ולא נצליח לעלות השנה ליגה, אנחנו נראה בעירייה כאשמים הישירים לכך ונשים את המפתחות".

ליאור שלומן רונן קנפו צילום רועי אסף

שלומן וקנפו

עוד הוסיפו השניים: "כבר 30 שנה שאין בחולון קבוצת כדורגל ראויה. חבל מאוד שעד שבאים שני אנשים ושמים בשנים האחרונות מיליונים מכיסם הפרטי, העירייה היא זו שמחזירה הכל אחורה.

אנחנו נמצאים בגרף של עלייה מתמדת גם בהישגים על הדשא, גם בכמות הקהל שמתחיל להביע אמון ולהגיע לתמוך בקבוצה ואנחנו קוראים מכאן לגורמים הרלוונטיים בעירייה, אל תתנו לפרויקט הזה לרדת לטמיון.

לחולון מגיעה קבוצת כדורגל ראויה ואיתנו היא תוכל גם להגיע לליגה הראשונה, תעמדו בהבטחות שנתתם לנו בקיץ ובואו נמשיך לטפס למעלה, זה אינטרס של כולם".

ליאור שלומן צילום רועי אסף

יו"ר ירמיהו חולון- ליאור שלומן

בסוף השבוע לאחר משחק הקבוצה, החליטו שלומן וקנפו על צעד מחאה חריף ראשון והודיעו על הפסקת אימוני הקבוצה עד להודעה חדשה.

במכתב שמיועד לעיריית חולון נכתב בין היתר: "בעקבות חילוקי דעות פוליטיים בתוך הקואליציה העירונית, תקציבים שהובטחו והיו אמורים להיכנס, לא רק שלא הועברו, אלא אף נמסר לנו כי גובה התמיכה העירונית החודשית יעמוד על 33 אלף שקלים לחודש, עד להודעה חדשה.

הודעה זו היא סטירת לחי מצלצלת עבורנו, כיוון שלא רק שלא נוכל לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות המסתיים בימים אלו, אלא אף לא נוכל לעמוד בהתחייבויות השוטפות וההלוואות שאנו נדרשים בהם.

רונן קנפו 1 צילום רועי אסף

הספונסר הראשי והשותף- רונן קנפו

לכן, לאחר התלבטויות קשות ורבות, אני ליאור שלומן- יו"ר הקבוצה, בהתייעצות עם רונן קנפו, קיבלתי החלטה להפסיק את אימוני הקבוצה לאלתר ובהתאם למצב נשקול את צעדנו בקבוצה שוב".

תגובת עיריית חולון: "העירייה פועלת על מנת לסייע לקבוצה ואף התבחינים לתמיכות בעמותות הספורט לשנה זו, שאושרו ביולי 2021, מטיבים עמה. יחד עם זאת, העירייה לא הבטיחה, בניגוד לנטען ע"י הקבוצה, שהכספים יועברו בינואר.

מאחר שטרם אושר התקציב לשנת 2022 במועצת העיר, טרם קיבלו אגודות הספורט בעיר את כספי התמיכות ובכלל זה גם קבוצה זו.
חשוב לציין, שהשנה יזם ראש העיר הגדלה של תקציב התמיכות וההישגיות בספורט ל- 7 מיליוני ₪ ואולם התקציב, כאמור, טרם אושר."

ירמיהו חולון צילום רועי אסף

לאן פניה מועדות? ירמיהו חולון- צילומים: רועי אסף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות