n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / פצועה מרסיסי רקטה בחולון

פצועה מרסיסי רקטה בחולון

בת 54 במצב בינוני אחרי שנפגעה במטח הרקטות שנורה אחר הצהריים (שני) אל עבר גוש דן

נפילת רקטה כביש צילום תיעוד מבצעי מדא

מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה העשירי ובשעות אחר הצהריים (שני) נורה מטח כבד במיוחד אל עבר גוש דן ובמקביל גם אל עבר ירושלים וסביבתה.

ברחבי חולון נשמעו היטב קולות הנפץ של יירוטי כיפת ברזל ומסתבר שגם של נפילה אחת שגרמה לפציעתה של אישה בשנות החמישים לחייה. האישה טופלה על ידי צוותי רפואה של מד"א ואיחוד הצלה, ולאחר מכן פונתה במצב בינוני אל בית החולים כשהיא סובלת מפגיעת רסיסים בגפיים.

סגן מנהל מרחב איילון במד"א, פראמדיק עודד שינקמן סיפר: "הפצועה שכבה בשטח לצד הכביש מעבר לגדר ההפרדה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעות רסיסים בגפיים. אזרחים שהיו איתה בזמן הפציעה, העניקו לה בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותה לבית החולים תל השומר כמצבה מוגדר בינוני ויציב."

משה מלכה חובש מתנדב באיחוד הצלה שטיפל בנפגעת סיפרו: "הנפגעת שכבה על הכביש וסבלה מחדירת רסיס בגפיים. הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים ואלחר מכן היא פונתה באמבולנס לבית החולים"

תאונה צילום תיעוד מבצעי מדא

צילומים: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות