n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ניב משגב הוצג כקפטן הפועל חולון במסיבת העיתונאים לקראת העונה שבפתח

ניב משגב הוצג כקפטן הפועל חולון במסיבת העיתונאים לקראת העונה שבפתח

רגע לפני ראש השנה, הפועל חולון ערכה את מסיבת העיתונאים המסורתית של פתיחת העונה, הציגה את ניב משגב כקפטן החדש ואת המטרות לעונה הקרובה

מסיבת עיתונאים הפועל חולון צילום רועי אסף (2)
(רועי אסף)

הפועל חולון ערכה הערב (שלישי) את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת עונת 2023/24 שתיפתח עם משחקי גביע ווינר בשבוע הבא. על הבמה ישבו זה לצד זה: נשיא המועדון יוסי לוי, יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו, המאמן החדש עמית שרף, סמנכ"ל התקשורת גדי רבינוביץ וקפטן הקבוצה החדש- ניב משגב, שהוצג באופן רשמי עם פתיחת האירוע.

מסיבת עיתונאים הפועל חולון צילום רועי אסף

משגב היה גם הדובר הראשון ואמר: "הגעתי לפני 4 שנים למועדון שחלמתי לשחק בו והיום זה יום מיוחד מאוד בקריירה שלי אחרי החלטת הצוות למנות אותי לקפטן. תודה רבה על ההזדמנות, אני יודע מה התפקיד דורש ומוכן לקחת את זה בשתי ידיים".

לשאלת העיתונאי החולוני יצחק ויסהוף, האם גם הוא כמו שני הקפטנים הקודמים של הקבוצה, רואה את עצמו חוזר לקבוצתו הקודמת בתום העונה, הגיב משגב בחיוך ואמר: "אם זה תלוי בי, אני נשאר פה עוד 10 שנים".

מסיבת עיתונאים הפועל חולון צילום רועי אסף (8)

אחריו דיבר נשיא המועדון יוסי לוי ואמר בין היתר: "אני פה בשביל האוהדים. נכון שיש 3 קבוצות שהתחזקו מאוד כלכלית, אבל כבר הוכחנו בעבר שגם בתקציב קטן אנחנו מסוגלים להפתיע וגם השנה ניאבק על כל התארים. יהיו עוד הפתעות במישור הכלכלי, תגלו הכל בהמשך העונה".

מסיבת עיתונאים הפועל חולון צילום רועי אסף (7)

יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו, המשיך את דבריו של לוי ואמר: "המטרה היא להמשיך במסורת של השנים האחרונות ולהיות בין 4 הגדולות. אני מקווה שגם בסוף העונה הזאת כמו בעונות קודמות, תשאלו "איך חולון עשתה את זה?" אחרי שנפתיע את כולם. במקביל למטרות המקצועיות, אנחנו פועלים גם לחזק את השלד הכלכלי של המועדון".

איתן לנציאנו יוסי לוי עמית שרף צילום רועי אסף

המאמן החדש עמית שרף, פתח את דבריו עם תודה לקהל החולוני, לאנשי המועדון ולצוות המלווה אותו על האמון שקיבל. הוא פנה אל הקפטן החדש ואמר לו: "אתה מגיע אחרי שני קפטנים שעשו הרבה, אתה ראוי ואתה סמל לכל ילד בישראל."

עוד אמר שרף: "עזבו אותנו שני עוגנים בדמות ג'ו רגלנד וכריס ג'ונסון, השנה העוגנים שלנו יהיו הישראלים המצוינים ובראשם ניב משגב ושון דאוסן. אני כאן כבר 6 עונות ותמיד כשהגיעו אל האולם שלנו הפועל ירושלים או מכבי תל אביב, הרגשנו שחייבים לנצח וכך זה ימשיך גם השנה."

מסיבת עיתונאים הפועל חולון צילום רועי אסף (4)

יוסי לוי סיכם ואמר: "ההחלטה הכי קלה שקיבלנו, הייתה להציע לעמית את משרת המאמן וזה אומר הרבה".

כאמור, הפועל חולון תפתח את העונה באופן רשמי עם משחק גביע ווינר שייערך ביום חמישי הבא 21.09.2023, בשעה 21:15 בהיכל שלמה בתל אביב. חולון תפגוש בשלב רבע הגמר את המנצחת בין גליל עליון והעולה החדשה מעפולה.

מסיבת עיתונאים הפועל חולון צילום רועי אסף (3)

צילומים: רועי אסף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות