n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מתחם הפועל ת"א מול וולפסון, עלה באש!

מתחם הפועל ת"א מול וולפסון, עלה באש!

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות שריפה גדולה במתחם האימונים של מועדון הפועל תל אביב ברחוב הלוחמים מול בית החולים וולפסון בחולון

שריפה הפועל תל אביב צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון
מתקן האימונים השרוף של הפועל תל אביב- צילום: דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

בשעה 02:37  (בין מוצ"ש לראשון), התקבלו במוקד 102 מספר קריאות בדבר זיהוי עשן ולהבות ממשרדי הפועל תל אביב במתחם האימונים ברחוב הלוחמים בחולון.

3 צוותי כיבוי בפיקוד רשף אמיר בן חמו בסיוע צוות מתחנת תל אביב והוזנקו למקום וזיהו עם הגעתם עשן ולהבות היוצאות מגג המבנה. הצוותים חתרו במהרה למגע וכיבוי מוקד האש ומנעו את התפשטותה למבנים נוספים שנמצאים בסמוך ובמספר סריקות שללו המצאות לכודים במקום.

האירוע הסתיים ללא נפגעים אך נזק רב נגרם למבנה. משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות האירוע בשיתוף עם חוקרי הצתות. אנשי הקבוצה קיבלו הנחיה לא להגיע אל המתחם מחשש לקריסת המבנה.

שריפה צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון (2)

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ הציע כי ההתאחדות תעמיד לרשות הקבוצה כל עזרה שיש בה צורך לנוכח השריפה במתחם חודורוב והנזק הגדול.
זוארץ: "הלב נחמץ למראה מתחם אימונים שרוף, בית שבשעריו באים עשרות עובדים ומאות שחקנים, צעירים, בוגרים, נשים. אני משוכנע כי משטרת ישראל תדע לומר אם מדובר בתקלה שהובילה לשריפה או הצתה בזדון. אבוי לכולנו אם היו חלילה מי שחצו קו אדום״.

שריפה צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

צילומים: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות