n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מאות רוכבי אופנועים נפגעו בתאונות בחולון בשנים האחרונות

מאות רוכבי אופנועים נפגעו בתאונות בחולון בשנים האחרונות

לא פחות מ-376 רוכבי אופנוע, נפגעו בתאונות דרכים בחולון בשנים האחרונות. חולון היא אחת הערים עם הכי הרבה נפגעים על דו גלגלי עם עליה באחוזים בכל שנה

אופנוע צילום אור ירוק
צילום ארכיון: אור ירוק

77 רוכבי אופנועים וקטנועים נהרגו בתאונות דרכים  בשנת 2022, 22% מכלל ההרוגים בתאונות דרכים . מגמת העלייה בחלקם של הרוכבים ההרוגים נמשכת זו השנה הרביעית ברציפות. בשלוש השנים האחרונות חלקם של הרוכבים ההרוגים מכלל ההרוגים בתאונות  דרכים נאמד בשיעור של 22%, פי שניים יותר מאשר לפני 6 שנים.

חולון, נמצאת במקום החמישי בטבלת רוכבי האופנוע שנפגעו בתאונות עם 376 רוכבים שהם 18% מכלל הנפגעים בתאונות בעיר בשנים 2017-2021, כך על פי נתוני עמותת "אור ירוק".

הראשונה בדירוג הערים היא גבעתיים עם לא פחות מ-29% מהנפגעים בתאונות, כשאחריה בדירוג נמצאות: תל אביב, רמת גן ואילת. השכנות של חולון- בת ים וראשון לציון, נמצאות במקומות 9 ו-13 בהתאמה.

טבלת נפגעים אופנועים – אור ירוק

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "מדינת ישראל מפקירה את רוכבי האופנועים והקטנועים. מגמת העלייה החדה ברוכבים ההרוגים בכל שנה הייתה חייבת  להדליק נורה אדומה במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים במטרה לפעול על מנת לצמצם את מספר ההרוגים הגבוה.  התשתיות בנויות עבור המכוניות ולא לוקחות בחשבון שיש גם כלים דו גלגליים בכביש.

ראשי הערים חייבים למפות את הרחובות והצמתים מרובי התאונות והנפגעים בתאונות דרכים וליצור תכנית פעולה מקצועית להפחתת הנפגעים באותן נקודות תורפה. תאונות הדרכים הן לא גורל משמים וביישום תכנית ארוכת טווח ניתן לצמצם באופן משמעותי את מספר הרוכבים שנהרגים בכל שנה".

אופנוע 2 צילום אור ירוק

צילומים: עמותת אור ירוק

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות