n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / "יש עתיד" הודיעה על תמיכה בשי קינן לראשות העיר

"יש עתיד" הודיעה על תמיכה בשי קינן לראשות העיר

דרמה במערכת הפוליטית בחולון: סגן ראש העיר אילן גזית מצטרף לרשימת ״חולון מתחדשת״ למועצת העיר

שי קינן אילן גזית צילום פרטי

היום (רביעי) סיכמו חברי המועצה שי קינן ואילן גזית על הסכם לתמיכה במועמדותו של קינן לראשות העיר, והצבתו של גזית כמועמד למועצת העיר ברשימתו של שי קינן ״חולון מתחדשת״, שמציבה בתוכניות העבודה שלה את הכפלת תקציב הספורט כבר משנת התקציב הראשונה, הקמת מינהלת ספורט עירונית והגדלת ההשקעות בתרבות ותנועות הנוער. ההצטרפות נעשית בברכתם של יו"ר המפלגה יאיר לפיד וחברי הכנסת מאיר כהן ורון כץ המובילים את התחום המונציפאלי במפלגה.

חבר המועצה וסגן ראש העיר אילן גזית, בן 60, הוא איש ציבור וותיק ודמות מרכזית בפוליטיקה המקומית. נחשב למי שקידם באופן ניכר את תחומי התרבות והספורט בעיר, מחזיק את תיק הספורט ומגיש תוכניות בערוץ הספורט: "ההיכרות הקרובה שלי עם שי קינן בפעילות הציבורית בשנים האחרונות הובילו אותי למסקנה כי הוא המועמד המתאים ביותר להוביל את העיר. קינן הוכיח את עצמו כמי שיודע לאחד את התושבים ולהנהיג את חולון לשינוי מתבקש. אני פונה לכלל תושבי חולון ובפרט לבוחרי ׳יש עתיד׳, אנחנו הולכים להפוך את שי קינן לראש העיר הבא של חולון. הוא האדם המתאים, במקום המתאים, בזמן המתאים – ואנחנו נעשה את זה ביחד".

גזית הוסיף: "יחד עם שי, אני, באופן אישי, אוכל להגשים את החלומות שלי בתחום הספורט. אפשר לשנות לטובה ולהפוך את העיר הזו לעיר ילדים אמיתית ובירת הספורט של ישראל".

המועמד לראשות העיר שי קינן אמר: "אני מברך את חברי אילן גזית על המנהיגות שלו ורואה יחד איתו חזון משותף לטובת תושבי העיר בתחומים רבים. יחד נוביל את חולון כעיר ששואפת להיות הטובה ביותר בישראל לתושביה. אנחנו ממשיכים לבנות את החיבורים הנדרשים כדי לעמוד במשימה ובקרוב נבשר על הרחבת הקואליציה העתידית בתמיכה של כוחות מרכזיים נוספים שישלבו ידיים יחדיו, למען תושבי העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות