n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון תתרגל רעידת אדמה

חולון תתרגל רעידת אדמה

שבוע חירום רשותי (שח"ר) יתקיים בשבוע הבא בחולון, בשיתוף פעולה של עיריית חולון ושל פיקוד העורף. במסגרת השבוע, שיוקדש לתרגול תרחיש של רעידת אדמה ושתוכנן זמן רב מראש כחלק מתוכנית האימונים השנתית, יתורגלו מגוון פעילויות, ביניהן: פעילות גופי החירום העירוניים והארציים, הפעלת חפ"קים (חדר פיקוד קדמי), הקמת אס"ל (אתר סיוע לאוכלוסייה) ועוד

יחידת החילוץ העירונית של חולון בעת תרגיל צילום-עיריית חולון (1)
יחידת החילוץ העירונית- צילום: עיריית חולון

במסגרת התרגיל תושמע לראשונה בישראל צפירה חדשה (אזעקה שכוללת מלל שמתריע על אודות רעידת אדמה). הצפירה תושמע בחולון בלבד, ביום שני, 24.10.22, בשעה 10:00, וזוהי הזדמנות עבור תושבי העיר לתרגל את מוכנותם למצב זה, במידה שיתרחש חלילה.

כמו כן, עיריית חולון תארח למחרת כינוס ארצי בנושא הטיפול באוכלוסייה בעת רעידת אדמה והפעלת אתר סיוע לאוכלוסייה, בשיתוף עם רשות החירום הלאומית, פיקוד העורף והוועדה הבין-משרדית לרעידות אדמה.

שיאו של שבוע החירום צפוי באימון בן יממה בימים רביעי וחמישי, שיתקיים בשטח ובו יתורגלו, בין היתר, פתיחת מתקני קליטה, חלוקת מים לתושבים ועוד. כמו כן, ביום רביעי, בשעות אחר הצהריים והערב ישתתפו בתרגיל הורים ותלמידים מבתי הספר אשלים ואמירים, שידמו נפגעים ויתרגלו תרחיש של "חיים על המדרכה", כולל קבלת הכשרה להתמודדות עם אירוע רעידת אדמה. בנוסף, יוזמנו גם ראשי רשויות סמוכות להשתתף בתרגיל, על מנת לבחון את שיתופי הפעולה האזוריים בעת חירום. 

על מנת להיות ערוכים מבעוד מועד לרעידת אדמה, מומלץ להכין ציוד חירום משפחתי שכולל מים ומזון סגור, מזומנים ומסמכים חשובים, ערכת עזרה ראשונה, תרופות, פנס, רדיו וסוללות וציוד נוסף לפי מאפייני המשפחה.

חשוב לזכור כי בעת רעידת אדמה – שטח פתוח הכי בטוח!

יחידת החילוץ העירונית של חולון בעת תרגיל צילום-עיריית חולון (2)

צילום: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות