n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: רצח יורי וולקוב פוענח

חולון: רצח יורי וולקוב פוענח

היחידה המרכזית במחוז ת"א פענחה את רצח יורי וולקוב בחודש שעבר בחולון. החשד: דקר למוות ופעל להעלמת הראיות

רצח יורי וולקוב צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז ת"א הצליחו לפענח את תיק חקירת רצח יורי וולקוב ב-23/11/22 לאחר חקירה מורכבת ומאמץ מודיעיני רחב היקף שהביא לאיתורו ולמעצרו שעות ספורות לאחר הרצח.

השבוע, עם הבשלת החקירה הוגשה בעניינו של החשוד עדי מזרחי בן 23 מחולון, הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו מחר בבוקר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

בחקירה הצליחו חוקרי הימ"ר לשחזר את מהלכי החשוד מהרגע בו עזב את ביתו ביום הרצח בשעה 18:27, ההגעה לאחר שתי דקות עם הקטנוע לצומת אילת-יוספטל בחולון- הזירה בה נתקל בוולוקב ובת זוגתו. וכן, את חזרתו הביתה לאחר הדקירה הקטלנית בלבו של המנוח ומהלכי העלמת הראיות שנקטו הוא ומקורביו.

בתשאול פרונטלי שערכו קציני החקירות בימ"ר מול החשוד, שלושה ימים לאחר הרצח, הוא התוודה בפניהם על המעשה, וסיפר על הרגע בה דקר למוות את וולוקוב.

מממצאי החקירה עלה כי החשוד יצא מביתו בערב הרצח, כדי להצטרף לבת הזוג שלו שיצאה קודם לכן לוטרינר עם גור הכלבים שלהם בכדי לחסנו. החשוד הגיע לצומת יוספטל-אילת בחולון, חצה עם קטנועו את המעבר החצייה ועמד באור אדום, כאשר המנוח ובת זוגתו חצו את הכביש. בעודו עומד בצומת וממתין להתחלפות הרמזור, הבחין מזרחי כי בת הזוג מכוונת לעברו טלפון סלולרי ומצלמת אותו, ולאחר מכן התפצלו השניים, הקורבן ובת הזוג, לכיוונים שונים בצומת.

החשוד נסע מהצומת על המסלול הנגדי לעבר בת הזוג והחל דין ודברים עמה תוך שהוא נוסע אחריה עם הקטנוע. וולקוב שהבחין במתרחש, ניגש לכיוון השניים, פנה לחשוד, שאל "מה קרה" וביקש ממנו לעזוב את המקום. החשוד בתגובה שלף כלי חד, דקר את המנוח פעם אחת בלבו ונמלט מהמקום. וולקוב התמוטט, פונה תוך החייאה לבית החולים וולפסון, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

משחזור מהלכי החשוד על ידי צוות החקירה, עלה כי לאחר הדקירה נסע מזרחי דרך איילון דרום ל-אזור, בכדי לגבות חוב מאדם שהיה חייב לו כסף, משם הגיע לאזור יפו לפגוש את חברו ולאחר מכן שב הביתה, שם על פי ההערכה, הבין מאתרי החדשות כי האדם אותו דקר, מת מפצעיו.

תוך דקות הגיע אל ביתו של מזרחי חברו תושב יפו, ועזב את המקום, ולאחר מכן יצאו לביתו החבר ביפו החשוד ובת זוגתו, על פי החשד, בכדי לבקש סיוע להיפטר מהקטנוע ששימש אותו בזמן הדקירה. חבר אחר של החשוד התבקש לסייע לו בקניית מכשיר סלולרי חדש והבאת טרפנטין לביתו בכדי למחוק סימנים ייחודיים באופנוע.

רוצח יורי וולקוב צילום דוברות משטרת ישראל

צילום: דוברות משטרת ישראל

בשעות הבוקר, שעות ספורות לאחר הרצח, בתום מאמץ מודיעיני שכלל את כלל מערכי ימ"ר ת"א, נערכו כוחות מבצעיים של היחידה בקרבת ביתו של החשוד ברחוב יטבתה בחולון.

סמוך לשעה 16:00, נצפה החשוד יוצא מהבית, דוחף החוצה מהחצר את קטנועו, מניע אותו, מניח קסדה על המושב ושב בחזרה אל תוך הבית. אל המקום הגיעו שני גברים רכובים על קטנוע, אחד מהם ירד ולקח את קטנועו של החשוד.

בשלב זה, בכדי למנוע מאחת הראיות המרכזיות לרצח להיעלם- הקטנוע, הוחלט בפיקוד הימ"ר לעצור את שני החשודים עם הקטנוע, ולהיכנס למעצר בביתו של החשוד. במהלך המעצר כלבתו של החשוד מגזע מסוכן נשכה שני בלשים, והם נאלצו לירות לעברה ולפצוע אותה, כאשר אחד מנתזי הירי שרט קלות את בת זוגתו של החשוד.

החשוד נעצר לחקירה ומעצרו הוארך מעת לעת, וכן נעצרו לחקירה מספר ממקורביו בחשד לסיוע לאחר מעשה. מחר (חמישי), כאמור, צפויה פרקליטות מחוז ת"א להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות