n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: קבלו את הפרופסורית החדשה של בית החולים וולפסון

חולון: קבלו את הפרופסורית החדשה של בית החולים וולפסון

הישג משמעותי נוסף למחלקת נוירולוגית ילדים במרכז הרפואי וולפסון: ד"ר אנדראה ניסנקורן קיבלה דרגת פרופסורית חברה באוניברסיטת ת"א.

אנדראה ניסנקורן צילום דוברות וולפסון
פרופסור אנדראה ניסנקורן. צילום: דוברות וולפסון

ד"ר ניסנקורן היא הפרופסורית הרביעית ביחידה לנוירולוגית ילדים במרכז הרפואי וולפסון.

המרפאה לנוירולוגית ילדים מספקת טיפול ומעקב לילדים ומתבגרים עם מגוון רחב של בעיות נוירולוגיות והתפתחותיות כגון הפרעות קשב ולמידה, תסמונת טורט, אפילפסיה, איחור התפתחותי ועוד. כמו כן, היחידה לנוירולוגיה מפעילה 8 מרפאות שבועיות וביניהן המרפאה לנוירולוגיה של העובר והמרפאה להפרעות תנועה.

פרופסור ניסנקורן כיום היא סגנית מנהלת היחידה לנוירולוגית ילדים ומנהלת מרפאת אפילפסיה בילדים. את לימודי הרפואה שלה סיימה באוניברסיטת ת"א והתמחתה ברפואת ילדים ובנוירולוגית ילדים בבה"ח וולפסון.

פרופסור ניסנקורן מצטרפת למסורת מפוארת של היחידה לנוירולוגית ילדים והיא הפרופסורית הרביעית ביחידה, והחמישית במרכז הארצי למחלות נדירות מ.ג.ן. "קבלת הדרגה מבטאת מבחינתי מתן ביטוי לעמידה בסטנדרטים של שאיפה למצויינות והתמחות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות