n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: צעיר נכנס לקופת חולים ואיים עם נשק על אנשי הצוות

חולון: צעיר נכנס לקופת חולים ואיים עם נשק על אנשי הצוות

גבר נכנס אתמול לקופת חולים כללית ברחוב קפלן, דרש טיפול רפואי ואיים בנשק על הצוות הרפואי. הוא נעצר על ידי כוחות משטרה שהוזעקו אל המקום

קופת חולים כללית צילום רועי אסף
צילום ארכיון: רועי אסף

אתמול (שלישי) בשעות הצהרים הגיע צעיר למרפאת כללית ברחוב קפלן בחולון ודרש טיפול תרופתי למרות שאינו מבוטח. הוא הוציא כלי נשק תוך שהוא מאיים כי יפגע בעצמו ובאנשי הצוות.

הרוקחת הצליחה לחמוק מבית המרקחת, הזהירה את אנשי הצוות האחרים להיכנס לאזור מוגן ולקרוא לאנשי הביטחון ולמשטרה. מאבטח המרפאה שהגיע מיד ניסה לדבר על ליבו של הצעיר ובמקביל הוזעקה משטרה ואנשי בטחון נוספים של כללית.

שוטרים שהגיעו אל המקום, השתלטו על הצעיר. קופת החולים בא אירע המקרה נקראת על שם טובה קררו ז"ל, אחות שעבדה בדיוק באותו המקום ונרצחה באירוע אלים בשנת 2017.

דויד פפו יו"ר הסתדרות הרוקחים: ״אסור בשום פנים ואופן שבתי המרקחת יהפכו לשדה קרב. זאת לא הפעם הראשונה שאנו עדים למקרה של אלימות קשה עם סכנת חיים ממשית לרוקחים. אנחנו חוזרים וקוראים למשרד הבריאות ליזום חקיקה משמעותית שתרתיע ותמנע את מקרה האלימות הבא ותאפשר לאנשי הצוות הרפואי לעשות עבודתם בסביבה מוגנת, הן בקופות החולים והן בבתי המרקחת הפרטיים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות