n
דף הבית / בריאות / חולון: פרס מצוינות הוענק למנהל האדמיניסטרטיבי של וולפסון

חולון: פרס מצוינות הוענק למנהל האדמיניסטרטיבי של וולפסון

פרס מצוינות והישגים מיוחדים של ראש חטיבת המרכזים הרפואיים הוענק למנהל האדמיניסטרטיבי בבית החולים וולפסון, מר יניב פוגל

מימין דר דודו דגן, יניב פוגל, דר ענת אנגל צילום דוברות וולפסון
מימין: ד"ר דודו דגן, יניב פוגל, ד"ר ענת אנגל. צילום: דוברות וולפסון

בטקס רשמי של חטיבת המרכזים הרפואיים של משרד הבריאות אשר נערך אתמול (שלישי, 20.9) במרכז הרפואי וולפסון בחולון, הוענק פרס מצוינות והישגים מיוחדים למר יניב פוגל, המנהל האדמיניסטרטיבי של בית החולים וולפסון. הטקס נערך בנוכחות ראש חטיבת המרכזים הרפואיים, ד"ר דודו דגן, מנכ"לי בתי החולים הממשלתיים והנהלת המרכז הרפואי וולפסון.

בנימוקי הפרס צוין כי "יניב פוגל נבחר לקבל את אות ההצטיינות הודות להובלת תחומים רבים במרכז הרפואי וניהולם ביד רמה, תוך גילוי מוטיבציה גבוהה, משימתיות ויצירתיות".

עוד צוין בנימוקי הפרס כי "סגנון ניהולו מעורר השראה ואנשים הולכים אחריו מתוך שליחות ונאמנות. יניב משקיע לילות כימים על מנת לפתח את המרכז הרפואי וולפסון בתחומי האדמיניסטרציה והלוגיסטיקה עליהם הוא אמון באופן ישיר. יניב תמיד נכון לסייע למרכזים רפואיים אחרים, לחטיבה, למשרד הבריאות ולנציגות שירות המדינה".

פוגל בן 45, נשוי ואב וארבעה ילדים. משמש כמנהל האדמיניסטרטיבי של ביה"ח וולפסון מזה ארבע שנים וחצי. פוגל הינו בוגר תואר שני במדיניות ציבורית ותכנית מנהלים של האוניברסיטה העברית. בנוסף, פוגל הינו סא"ל במילואים בפיקוד העומק וידוע בפעילותו הציבורית הענפה בעיר מגוריו בית שמש ואף הוציא לאור שני ספרי ניהול במהלך השנה האחרונה. כיום, במסגרת תפקידו, פוגל אחראי על ניהול המערך התפעולי של ביה"ח וולפסון וזאת לצד ניהול ישיר ועקיף של כאלף עובדים ועובדות.

יניב פוגל, המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי וולפסון: "אני מודה על ההערכה ומקדיש אותה לכל עובדי וולפסון, עובדי המנהל והמשק ותומכי הרפואה, שעובדים במסירות למען המטופלים."

מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל, אשר העניקה ליניב פוגל את אות ההצטיינות ביחד עם ד"ר דודו דגן, אמרה: "ברכות לאיש היקר, הקולגה שלי, אשר רץ איתי מרתון כבר הרבה שנים. אנחנו כבר בשלים לרוץ ביחד לאיירון מן. יניב פועל ביצירתיות, ביזמות, בנועם הליכות ובאצילות. ברכות לזכייתך בפרס ראש החטיבה למצוינות. אין ראוי ממך".

עוד אמרה ד"ר אנגל בנאומה בטקס, בפני מנכ"לי בתי החולים ובכירי משרד הבריאות: "המוטיבציה הפנימית שלי ושלנו היא לנסות שיהיה טוב יותר בעולם. כשאני מסיימת יום ומסכמת אותו ומוצאת שקרה אפילו דבר טוב אחד, מעורר בי מוטיבציה למשימה הבאה. מי שהולכים איתי בדרך הזו הם אנשי ונשות וולפסון. הפרס מציין לא רק מצוינות של עובד אחד או עובדת אחת אלא מגדלור שלאורו כולנו חותרים בנחישות. קמים בבוקר, חולמים ועושים למען הציבור אותו בחרנו לשרת. מי כמונו יודעים כמה מאתגר פה לעתים להילחם על עשיית הטוב. כי לא מתאפשר פה אחרת, לבד מלהעניק שירות רפואי מצוין למטופלים ולמטופלות שלנו. לשם כך באנו לפה מלכתחילה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות