n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: פסטיבל "תוצרת הארץ" מגיע אל מקווה ישראל

חולון: פסטיבל "תוצרת הארץ" מגיע אל מקווה ישראל

פסטיבל תוצרת הארץ עם חקלאות, תרבות ויין מהנגב והגליל בחסות משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ייערך בחול המועד סוכות בבית הספר החקלאי מקווה ישראל בחולון. הכניסה חופשית.

פסטיבל תוצרת הארץ קרדיט צילום Ritvo photography תיירות אשכול גליל מערבי (6)

משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי שמח להזמינכם לחגוג את פסטיבל תוצרת הארץ- חקלאות, תרבות ויין מהנגב והגליל. הפסטיבל עתיד להיות האירוע הקולינרי הגדול במהלך חול המועד סוכות ויאפשר לציבור הרחב היכרות עם חקלאי הנגב והגליל והזדמנות לטעום מתוצרת חקלאית טרייה לצד הפנינג ענק לכל המשפחה. עם שלל אטרקציות והפתעות!

פסטיבל תוצרת הארץ קרדיט צילום Ritvo photography תיירות אשכול גליל מערבי (2)

לצד דוכני הפסטיבל, יחכו לכם האטרקציות הבאות: הופעות מוזיקליות של אמנים מהנגב והגליל בהם המופע של חיים אוליאל ולהקת "שפתיים", מתחם פוד טראקים ודוכנים של מיטב התוצרת החקלאית של איכרי הנגב, הגליל ויישובי החוסן, סדנאות שף עם יונית צוקרמן ורון יוחננוב משפיענים מעולם האוכל והקולינריה, מתחם ילדים עם הצגות, הפעלות וסדנאות, מתחמי יין וגבינות, שווקי פירות, ריבות ותבלינים.

פסטיבל תוצרת הארץ קרדיט צילום Ritvo photography תיירות אשכול גליל מערבי (5)

לטובת המבקרים הוקמו במקום, מתחמי פיקניק מסודרים ומוצלים וכן סוכות כשרות בהם תוכלו לשבת עם כל המשפחה ולהנות ממיטב התוצרת החקלאית המגוונת ומאווירת חג הסוכות.

פסטיבל תוצרת הארץ קרדיט צילום Ritvo photography תיירות אשכול גליל מערבי (3)

הפסטיבל הצבעוני יתקיים במתחם בית הספר החקלאי מקווה ישראל בחולון בימים שלישי ורביעי בחול המועד סוכות (03-04/10/2023) בין השעות 10:00 – 17:00. הכניסה חופשית לקהל הרחב

פסטיבל תוצרת הארץ קרדיט צילום Ritvo photography תיירות אשכול גליל מערבי (1)

צילומים: Ritvo photography תיירות אשכול גליל מערבי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. איפה יש חניה? מאוד רוצה לבוא ואין מידע על חניה.

  2. בפנימייה הכי טובה והבית ספר הכי טוב ומצויין בכל הארץ,היחס לתלמידים והכבוד שהם רוכשים שם הן מבחינת הצוות החינוכי והן מבחינת הצוות התומך.מקווה ישראל היא בפנימייה הכי מצויינת בכל הארץ!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות