n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: סוף שבוע קשה עם שריפה ושתי תאונות עם נפגעים

חולון: סוף שבוע קשה עם שריפה ושתי תאונות עם נפגעים

דירה עלתה באש ברחוב ויצמן, רוכב אופנוע נפצע בינוני בקריית שרת ורוכב אופניים נפצע בראשו בתאונה עצמית במתחם הסקייט-פארק בפארק פרס

שריפה דירה כבאות והצלה צילום דוברות והסברה תחנת חולון
צילום: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

סמוך לחצות בלילה בין שישי לשבת, התקבלו מספר קריאות במשל״ט 102 של מחוז דן על שריפה בדירה עם חשש ללכודים ברחוב ויצמן בחולון.  שלושה צוותי כיבוי ומנוף בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף אושרי בסון יצאו למקום האירוע והבחינו בשריפה וודאית בקומה הראשונה כאשר להבות יוצאות מהחלון בצד הצפוני של המבנה.

שריפה בדירה כבאות והצלה צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

צילום: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

הצוותים פרצו את דלת הכניסה וביצעו סריקות לאיתור לכודים, כיבוי מוקד האש ושחרור עשן מהמבנה כאשר במקביל בוצע ניתוק מקורות אנרגיה – גז וחשמל. מפקד המשמרת הורה לדיירים על הסתגרות בדירות. יש לציין כי בעקבות תגובה מהירה של לוחמי האש האירוע הסתיים ללא נפגעים. למקום זומן חוקר דליקות לבדיקת נסיבות פרוץ הדליקה

כבאי שריפה כבאות והצלה צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

צילום: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

בשבת בערב, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים בין אופנוע לרכב, ברחוב קרן היסוד בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שיבא בתל השומר, צעיר כבן 19 במצב בינוני יציב, בהכרה, עם חבלה רב מערכתית.

אליהו מימון חובש באיחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב ואופנוען שנפצע באורח בינוני. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שיבא-תל השומר".

תאונה אופנוע צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ביום שישי בערב התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופניים שנפצע במהלך רכיבה בסקייט פארק בפארק פרס בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שיבא בתל השומר גבר כבן 25 במצב בינוני עם חבלת ראש.

אימו של הצעיר פרסמה פוסט מרגש לאחר המקרה ובו סיפרה על כך שבנה איבד הכרה ופונה אל בית החולים והאופניים שהם הדבר היקר ביותר לבנה, נשארו בפארק. תושבים רבים נענו לקריאתה ובסופו של דבר האבידה נמצאה והוחזרה אל משפחתו של הרוכב שצפוי להשתחרר לביתו בקרוב.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות