n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון מתאבלת ונפרדת מהרצל בוסתנאי

חולון מתאבלת ונפרדת מהרצל בוסתנאי

מאמן הכדורגל החולוני הרצל בוסתנאי, הוא רוכב האופנוע שנהרג הלילה כשרכב גנוב התנגש בו ברחוב ההסתדרות

הרצל בוסתנאי צילום אלון יהודיוף
הרצל בוסתנאי ז"ל - צילום: אלון יהודיוף
(רועי אסף)

הלילה, במהלך פעילות יזומה של תחנת חולון מול חוליית חשודים בגניבות רכב, התקבל דיווח על רכב שנגנב מרחוב ישראל גלילי בחולון.

שוטרי תחנת חולון חסמו את הכביש, והחשוד ברכב הגנוב ניגח את הניידות שחסמו אותו. השוטרים ביצעו ירי לעבר החשוד שהמשיך בנסיעה לרחוב ההסתדרות, פגע בקטנוע עליו רכב תושב חולון בן 72, פגע ברכב נוסף ונמלט.

רכב נוסף ששימש אף הוא, על פי החשד, את חברי החולייה נעצר ע"י השוטרים. החשודים תושב קלאנסווה בן 38 וחשוד תושב  אום אל-פחם בן 33, נעצרו והובאו לחקירה בתחנה. מותו של רוכב הקטנוע בן 72 נקבע במקום. החקירה נמשכת.

רוכב האופנוע שנהרג הוא הרצל בוסתנאי, דמות מוכרת ואהובה בעיר חולון. בוסתנאי, היה האיש הכל יכול במועדון הכדורגל עוצמה חולון, שימש כמאמן ראשי וגידל דורות של כדורגלנים שעברו תחתיו בעשרות שנים של פעילות.

במקביל, שימש 30 שנים כבעל הבית של מסעדת ה"פאנטום" המיתולוגית בכיכר סירן בשכונת נאות רחל בחולון, מקום ששימש גם כמקום מפגש קבוע לאוהדי ספורט רבים בעיר.

במועדון שהיה לו לבית, עוצמה חולון, התקשו לעכל את הבשורה הקשה ובדף הפייסבוק נכתב: "הרצל בוסתנאי היקר, הלב לא יכול לעכל, הראש מסרב להאמין. ת.נ.צ.ב.ה חבר יקר."

גם במועדון הכדורגל ירמיהו חולון, ספדו לבוסתנאי: "מועדון הכדורגל מ.כ ירמיהו חולון מרכין ראשו בצער רב וביגון קודר בלתי נתפסים , בהישמע על דבר מותו של הרצל בוסתנאי הי״ד . הרצל היה ממייסדי מועדון הכדורגל עוצמה חולון , גידל דורות רבים של שחקנים בעיר ומשאיר מורשת ענפה של ערכים בקהילת הספורט בכלל ובכדורגל בפרט , יהי זכרו ברוך"

לפני מספר שבועות, נמצאה על ידי מספר אנשים גלאיי מתכות, הדסקית הצבאית של הרצל, אותה הוא איבד לפני עשרות שנים. הם הגיעו עד לחולון ומסרו אותה להרצל שהתרגש מאוד. יהי זכרו ברוך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות