n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: חיזוק לששון עם חוזה חדש

חולון: חיזוק לששון עם חוזה חדש

רשימת חוזה חדש בחולון הודיעה כי תתמוך בבחירות הקרובות בראש העיר המכהן מוטי ששון

בניין עיריית חולון. צילום-אלי נאמן
צילום: אלי נאמן

רשימת חוזה בחולון, ברשותה של טל נבו אביטבול הודיעה כי תתמוך בראש העיר המכהן מוטי ששון בבחירות הקרובות.

מוטי ששון, ראש עיריית חולון: "על מנת שנוכל להמשיך ולפעול בעיר בכל התחומים החשובים לנו: פיתוח מערכת החינוך, המשך ההשקעה בתרבות ופיתוח העיר אני זקוק למועצה חזקה. חולון צריכה את ״חוזה ״חדש״ ואת טל נבו אביטבול במועצת העיר."

טל נבו אביטבול, ראש רשימת חוזה חדש חולון: "אנו קוראים לכל המועמדים והרשימות אשר רואים את עצמם ליברלים, ובראשם מורן ישראל, להתגייס למשימה ולהבין את הסכנה העצומה הצפויה לחולון אם חלילה שי קינן ייבחר לראשות העיר. חולון חייבת להישאר ליברלית, וכדי שזה יקרה המחנה הליברלי חייב להתאחד ולתמוך במועמד בעל הסיכויים הגדולים ביותר וזהו מוטי ששון, שהוכיח עד היום כי הערכים הללו משותפים לנו ולו.

מתחילת קמפיין הבחירות, חוזה חדש חולון התחייבה להמליץ על המועמד הליברלי עם הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח. מוטי ששון היה חלק מתנועה המחאה, וצעד איתנו ברחובות. עכשיו הזמן שלנו לצעוד יחד איתו. זה הזמן להניח את האגו ואת האינטרסים האישיים בצד ולאחד כוחות כדי לדאוג לעתידה של עירנו האהובה חולון. אנחנו חייבים לוודא שחולון תישאר ליברלית ודמוקרטית.

אנחנו יודעים שישנם דברים רבים שדורשים שיפור בחולון, ואנחנו מחויבים לשנות, ביחד – נוכל להשפיע במועצה ולפעול על פי הערכים החשובים לנו. אנו בחוזה חדש מתחייבים לפעול מתוך המועצה אך ורק למען התושבים, לקידום הנושאים המהותיים בעיר – ונהפוך את חולון טובה יותר עבור כל תושביה.

חוזה חדש חרטה על דגלה ערכים של דמוקרטיה, שוויון וחופש ברוח מגילת העצמאות. אנחנו נפעל לשמור על ממלכתיוּת, שיווין זכויות ללא הבדל, דת, גזע, מין, או מגדר, מרחב ציבורי פלורליסט, חופש דת וחופש מדת, שקיפות וחופש ביטוּי תוך שמירה על כבוד הדדי. ולא פחות חשוב – שמנו לנו למטרה לפעול לא רק בעיר אלא גם לחזק את מעמדו של השלטון המקומי מול השלטון הארצי."

טל נבו אביטבול חוזה חדש צילום מיכל בן דוד

טל נבו אביטבול- צילום: מיכל בן דוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות