n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מתחילה חלוקת ערכות אנטיגן לפעוטות

חולון: מתחילה חלוקת ערכות אנטיגן לפעוטות

עיריית חולון בשיתוף פיקוד העורף, החלה בחלוקת ערכות לבדיקת אנטיגן לכ-9,000 ילדים מגיל לידה עד 3 ולאנשי הצוות במסגרות לגילאים אלו

משאית מלגזה פריקה ערכות צילום דובר צהל
הערכות מוכנות לחלוקה- צילום: דובר צה"ל

בתאריך ה30.01.22 (א') החל פיקוד העורף במבצע לוגיסטי רחב, במסגרתו יחולקו 3.5 מיליון בדיקות אנטיגן לילדים עד גיל שלוש בכל רחבי הארץ. הבדיקות, אשר ניתנו לפיקוד העורף בשיתוף משרד הבריאות יסופקו לכלל המחוזות, שיחלקו לרשויות, ומשם הבדיקות יעברו לאזרחים.

ארגזים חבילות ערכות בדיקה צילום דובר צהל

בחולון, יחולקו 9000 ערכות כאשר כל ערכה מכילה 5 בדיקות והחלוקה למסגרות המפוקחות (נעמ"ת, ויצ"ו, רשת קהילה ופנאי ועוד) מבוצעת ישירות מולם.

משאיות ערכות פריקה צילום דובר צהל

החלוקה למסגרות פרטיות תתבצע באופן הבא: מפעילי המסגרות מתבקשים למלא את פרטיהם בהקדם ולא יאוחר ממוצאי שבת, 5.2.22 עד חצות בקישור זה: https://bit.ly/3Hjof5D ולבחור נקודת איסוף מבין 4 הנקודות המוצעות:

המרכז הלוגיסטי של העירייה – רחוב הרוקמים 12, המרכז הקהילתי קליין – רחוב פילדלפיה 16, המרכז הקהילתי נאות שושנים – רחוב הסיגלון 12 או המרכז הקהילתי לזרוס – רחוב הסנהדרין 27.

שימו לב: אין אפשרות לחלק ערכות להורים שיגיעו עצמאית, אלא רק באמצעות נציג מהמסגרת החינוכית. כמו כן, אין להגיע ללא קבלת הודעה מהעירייה שמאשרת את מועד ההגעה.

חובה על מפעילי המסגרות להביא עמם למועד החלוקה רשימה שכוללת את שמות הילדים הנמצאים במסגרת ואת מספרי תעודות הזהות שלהם וכן רשימה שכוללת את שמות אנשי הצוות ומספרי תעודות הזהות שלהם.

חלוקת ערכות לילדים בגילים אלה, שאינם שוהים במסגרת חינוכית, תתבצע בהמשך, בהתאם למלאי.

אל"ם אמיל אזרן, קצין הלוגיסטיקה הראשי של הפיקוד מספר על הפרוייקט: "פיקוד העורף בתיאום משרד החינוך, מרכז השליטה לענייני קורונה והרשויות המקומיות חילק כשלושה וחצי מיליון בדיקות מסוג האנטיגן לילדים עד גיל שלוש, ולסגל במעונות בכל הרשויות בארץ.

הפיקוד ביצע חלוקה ל-256 רשויות לאחר שנאספו הבדיקות לשבע נקודות מרוכזות. כל זאת כמובן בשיתוף מדהים עם כל הרשויות שהשתתפו. כל משרתי הפיקוד, מהחייל הזוטר ועד הקצין הבכיר נתנו מעצמם מעל ומעבר על מנת שיתבצע הפרוייקט הזה בצורה המיטבית. בהחלט, המבצע היה הצלחה מזהירה, אני גאה בכל אחד ואחד מהם."

  חיילות חיילים פיקוד העורף צילום דובר צהל חיילים חיילות פיקוד העורף צילום דובר צהל

חיילי חטיבת החילוץ וההדרכה שגויסו לסייע באריזת הבדיקות לפני השליחה לכלל הרשויות בארץ- צילום: דובר צה"ל

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות