n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הולך רגל נפצע קשה מאוד בתאונה

חולון: הולך רגל נפצע קשה מאוד בתאונה

אמש (שני) בשעות הערב המאוחרות, אירעה תאונה קשה ברחוב ההסתדרות בחולון כאשר רכב פרטי פגע בהולך רגל. הוא פונה אל בית החולים כשהוא מורדם ומונשם

תאונה אופנוע אמבולנס צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

אתמול בערב (שני) התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הולך רגל שנפגע מרכב, ברחוב ההסתדרות בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שיבא בתל השומר, גבר כבן 40 במצב קשה, עם חבלת ראש, מורדם ומונשם.

חובש בכיר על אופנוע מד"א, נתן רוס ופאראמדיק מד"א דניאל ברוצקי, סיפרו: "ראינו במרכז הכביש רכב עם שימשה מנופצת ולפני הרכב שכב גבר כבן 40 בהרכה מעורפלת, הוא סבל מחבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה. נהג הרכב גבר בשנות השישים לא נזקק לטיפול."

תאונה צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חן בדור חובש מיחדת האופנועים איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "מדובר בהולך רגל (כבן 40) שנפגע מרכב. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה לאחר שנחבל בראשו ובגפיו".

תאונה חובש קטנוע צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

יוסף קאזיס חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שיבא בתל השומר כשבשלב זה מצבו הוגדר קשה וללא הכרה".

רכב שמשה מנופצת צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות