n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / השרה מירי רגב, התארחה בעיריית חולון

השרה מירי רגב, התארחה בעיריית חולון

ראש העירייה שי קינן אירח היום את שרת התחבורה מירי רגב ודן עימה ועם אנשי המקצוע בקידום שורה של נושאי תנועה ותחבורה בחולון.

448389995_872252474937565_530974139179299991_n
שרת התחבורה מירי רגב וראש עיריית חולון שי קינן- צילום:משרד התחבורה

היום (ראשון), התקיימה פגישת עבודה של ראש העירייה שי קינן והצוות המקצועי בעירייה עם שרת התחבורה מירי רגב ואנשי צוותה, מנכ"לי נתיבי איילון ונתיבי ישראל והרלב"ד.

הפגישה נפתחה בסיור מקצועי בפרויקטים, שמתבצעים ומתוכננים ברחבי חולון, וזאת על מנת להתרשם מהדברים בשטח. לאחר מכן התקיימה בלשכת ראש העירייה פגישה מקצועית עם כל אנשי המקצוע, שהתמקדה בשורה של נושאים שעל הפרק בטווח המיידי ובהמשך.

מטרת הפגישה היתה לקדם את העיר, לשפר את התנועה בתוכה וממנה ואליה ולהשפיע לטובה על איכות חיי התושבים בחולון. בין היתר נדונו נושאים כמו: קידום הסעת המונים ותחבורה ציבורית יעילה, פיתוח והרחבה של מסלולי אופניים, חיבור שכונות בחולון לצירים בין עירוניים, שימור יציאות וכניסות לנתיבי איילון ועוד.

ראש העירייה שי קינן הודה לשרה על ביקורה ועל הרצון לסייע לתושבי חולון בכל היבטי התחבורה, שלהם כמובן השלכה על התפתחות העיר, האטרקטיביות שלה והיותה מוקד משיכה לעסקים ולהשקעות בעתיד.

ביקור השרה בחולון לא עבר בשקט ועם הגעתה אל בניין העירייה, חיכו לה אנשי "משמרות הבושה" שידעו על כך שרגב אמורה להגיע. הם החלו לצעוק אל עבר השרה בין היתר "לכי הביתה, תתביישי לך" ועוד. מלבד האירוע הנקודתי הזה, לא היו הפרעות חריגות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

5 תגובות

  1. אני אדוניי אלוהיך

    איפה חולון בתוכנית הרמזור או שכל מי שלא בתוכנית מקודם

  2. יהלום מהליכוד

  3. ברור .. לראש העיר הקודם לא הגיעה .. לחדש שהיא פעיל ליכוד זה כבר משהו אחר

  4. תגיד לי מי האורחים שלך ואגיד לך מי אתה

  5. 15 שנה רחוב בוסתנאי סובל מירידת איכות החיים .
    איןחניה אבל יש דוחות .
    ראש עיר חדש עם פלטפורמה ימנית , אולי נזכה לשינוי .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33

תושב בת ים חשוד בהונאת ענק של קשישים

תפריט נגישות