דף הבית / כללי / פתחו עם ניצחון

פתחו עם ניצחון

מכבי ראשון לציון יצאה למשחק מאתגר במיוחד מול חולון העיקשת, ואחרי משחק מהנה בו נכבשו לא פחות מ- 70 שערים, יצאה האלופה עם שתי הנקודות וניצחון 37:33.
הצהובים כחולים פתחו טוב יותר, ועלו ליתרון קטן עליו שמרו במשך כל המחצית הראשונה. מתן גולץ ועמית סטלמן היו הטובים בשורות ראשון לציון בחלק הראשון של המשחק שהסתיים ביתרון 19:17. במחצית השנייה בלט בעיקר השוער ראדבויה ריסטנוביץ שמנע מחולון פעם אחר פעם, להתקרב יותר מידי. מהצד השני, בלט בהתקפה איוון קאראציץ, ולמרות משחק לחימה של המקומיים, בסופו של דבר ניצחה ראשון לציון במשחק הטוב ביותר של המחזור הראשון בעונה.
סטלמן וקאראציץ הצטיינו עם 7 שערים כל אחד, מתן גולץ ועומר גרא 5 כל אחד, דור קלדרון 3, רם טורקניץ, דניאל פרידמן, יואב נאמן וטל גרא 2 כל אחד, שי הרשקוביץ ויוני רוזנטל שער אחד כל אחד.
רגע לפני תחילת העונה הרשמית, הספיקו חניכיו של סער פרנקל, לנצח את מכבי רחובות במשחק אימון שנערך בבית מכבי. במחצית הוליכה מכבי 15:12, ותוצאת הסיום הייתה 28:25. כבשו למכבי: דור קלדרון ועומר גרא 5 כל אחד, מתן גולץ וטל גרא 3 כל אחד, רם טורקניץ, עמית סטלמן ואלון אוברמן 2 כל אחד, דניאל פרידמן, איוון קאראצ׳יץ׳, שי הרשקוביץ, רותם סגל ואלדר שיקלושי 1 כל אחד.
עוד קודם למשחק הפתיחה של העונה, הגיעו שחקני הקבוצה הבוגרת אל בית החולים קפלן ברחובות, וחילקו מתנות לילדים המאושפזים, שהיו נרגשים לראות את כוכבי האלופה בחדרם.
ביום שלישי, ייערך הדרבי הגדול של העיר כשמכבי תארח את הפועל.

הרשקוביץ מעל ההגנה החולונית- צילום מכבי ראשל"צ כדוריד
קארציץ מול חולון- צילום מכבי ראשל"צ כדוריד
מבקרים בקפלן- צילום מכבי ראשל"צ כדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות