n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הותקנו מצלמות אבטחה נוספות בחולון

הותקנו מצלמות אבטחה נוספות בחולון

עיריית חולון הרחיבה משמעותית את פריסת מצלמות האבטחה המותקנות ברחבי העיר, לשם שמירה על הסדר הציבורי והגברת הביטחון האישי של תושבי העיר

אתר גינת היובל דן שומרון מצלמת אבטחה צילום PON3
גינת היובל

עיריית חולון הרחיבה משמעותית את פריסת מצלמות האבטחה המותקנות ברחבי העיר והתקינה בחודשים האחרונים מאות מצלמות אבטחה חדשות, בנוסף למצלמות שכבר היו מותקנות. כיום פועלות ברחבי העיר כ-2,000 מצלמות – מחציתן מותקנות במוסדות החינוך (פנים וחוץ) ומחציתן בגנים הציבוריים, בצמתים המרכזיים, במקלטים הציבוריים, במוסדות עירוניים שונים ובמקומות הומי קהל.

מטרת הצבת המצלמות היא הגברת תחושת הביטחון בעיר, צמצום אירועים חריגים לרבות פגיעה במרחב ובסדר הציבורי וסיוע באיתור מפרי החוק. בצילומים מהמצלמות צופים מוקדנים מהמוקד העירוני, המנטרים את הדרוש, תוך הקפדה יתרה על פרטיות התושב, ומזעיקים את אנשי השיטור והפיקוח העירוניים, במידת הצורך (בצילומים ממצלמות מוסדות החינוך צופים מנהלי המוסדות).

התקנת המצלמות התאפשרה הודות ליוזמת העירייה לפרוס רשת מתקדמת של סיבים אופטיים תת-קרקעיים ברחבי העיר, המאפשרת העברת מידע וניהול שליטה ובקרה באופן מהיר ומאובטח.

צילומים: 3PON

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות