n
דף הבית / בריאות / הבקשה המרגשת של הפצוע משר החוץ

הבקשה המרגשת של הפצוע משר החוץ

בקשתו של אחד הפצועים מקיבוץ אור הנר אבי שחר שנפצע מירי מחבלים יחד עם בנו מהשר אלי כהן: ״אני מבקש להביא לי דגל ישראל למחלקה״.

אלי כהן ענת אנגל צילום דוברות משרד החוץ

שר החוץ אלי כהן ערך אתמול (רביעי) ביקור בבית החולים וולפסון בחולון לחזק את פצועי המלחמה ואת משפחותיהם ולתמוך בצוותים הרפואיים. השר ביקר את המאושפזים במחלקות יחד עם מנכ"לית וולפסון ד"ר ענת אנגל ושמע מהם בגוף ראשון את סיפורי הגבורה והצלת חיי אדם.

אחד מהם היה אבי שחר מקיבוץ אור הנר שיחד עם בנו בן ה15 נתקלו בשבת בחוליית מחבלים ונפצעו מירי. אבי, האב תיאר את מה שאירע להם בדרך לאימון הטריאתלון וביקש להעביר מסר חד משמעי ומחזק: ״אנחנו נחזור לעוטף ונבנה את עצמנו מחדש. אף אחד לא יכול לנצח אותנו״. בסוף הביקור פנה לשר כהן וביקש ממנו דגל ישראל שהובא לחדרו על ידי יועצי השר והוא התגאה להניף אותו ממיטתי בגאון.

שר החוץ אלי כהן: ״הגעתי לחזק ויצאתי מחוזק. סיפורי הגבורה ועוז הרוח ששמעתי מהפצועים והחוסן שהפגינו מראים כמה העם שלנו חזק ומאוחד מול האויב הנפשע. הודיתי להם על הצלת חיי רבים. אני רוצה להודות לכלל צוותי הרפואה ולהנהלת בית החולים וולפסון בפרט על התמסרותם לטיפול בנפגעים ותרומתם להצלת חייהם ומאחל החלמה מהירה לכל הפצועים. ביחד ננצח״.

אחד הפצועים שפגש השר כהן הוא אייל גרמאי, לוחם יס״מ תושב באר שבע שנפצע מירי מחבלים ומאושפז כעת במרכז הרפואי וולפסון, אייל הוקפץ מביתו לאופקים עם חבריו שוטרי היס״מ לאחר שקיבל קריאה על ירי בעיר, בזכות תושייתו גילה כי ישנם מחבלים שנכנסו לבתים, ובעודו פצוע קרא לכוח נוסף שחילץ לאחר מו״מ ממושך את רחל אדרי ובעלה שבזכות הלוחמים חולצה בשלום יחד עם בעלה.

במהלך הקרבות מול המחבלים גרמאי נפצע בפלג גופו העליון וכעת הוא מחלים לאחר ניתוח בבית החולים. בהמשך ביקרו פצועים נוספים מזירות נוספות בעוטף שהגיעו להמשך קבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי וולפסון.

אלי כהן צילום דוברות משרד החוץ

אלי כהן מבקר פצועים בבית החולים וולפסון- צילום: דוברות משרד החוץ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות