n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / גונבי ממירים קטליטיים נתפסו על חם בחניית ימית בחולון

גונבי ממירים קטליטיים נתפסו על חם בחניית ימית בחולון

קצין הביטחון של ספארק המים ימית - ויקטור תשובה, זיהה במצלמות האבטחה, 3 חשודים והזעיק את המשטרה שתפסה אותם על חם עם החלק היקר כשהוא מפורק ומוכן ל"משלוח"

ויקטור תשובה ממיר קטליטי 1 צילום ויקטור תשובה

כבר שבועות רבים שתושבי העיר חולון, סובלים ממכת גניבת ממירים קטליטיים מחניות ברחבי העיר ובעיקר מהחניון הגדול המשותף לספארק המים ימית והלה-פארק, במזרח העיר.

התושבים המתוסכלים והמיואשים פרקו את אשר על ליבם ברשתות החברתיות והיו אף מי שהציעו להקים קבוצת שמירה פרטית במטרה לתפוס את הגנבים. הממיר הקטליטי נחשב לחלק מבוקש אצל הגנבים מכיוון שנמצאת בתוכו מתכת יקרה בשם פלדיום, המשמשת בין היתר גם את רופאי השיניים.

ממיר קטליטי צילום ויקטור תשובה

בשעות הצהריים של יום שבת בשעה שפארק המים היה מלא, זיהה קצין הביטחון של ימית- ויקטור תשובה, דרך מצלמות האבטחה, תנועות חשודות במגרש החנייה הצמוד לפארק. הוא הבין מיד במה מדובר והזעיק את המשטרה שהגיעה בתוך זמן קצר ועצרה 3 חשודים.

שוטרים מעצר צילום ויקטור תשובה

ברכבם של החשודים נמצאו הממירים הקטליטיים שכבר הספיקו לפרק ממספר רכבים וכעת נותר לקוות שבעקבות העירנות של תשובה והמעצר של השלושה, יהיו מי שיחשבו פעמיים לפני שיבואו לגנוב בחניון המפוקח.

ממיר קטליטי 1 צילום ויקטור תשובה

ויקטור תשובה אמר ל"גל גפן": "בסך הכל עשיתי את העבודה שלי, הייתה לי תחושה טובה מהבוקר שהם יחזרו ושנתפוס אותם. מאוד מקווה שבית המשפט יחמיר עם החשודים בעונש, עברנו מספר חודשים בחניון של ימית עם המון תלונות של לקוחות ואני מקווה שזה הסוף"

ולנו נותר להגיד שאפו ענק לויקטור תשובה על התגובה המהירה. מאיתנו יש לך תעודת הוקרה.

ויקטור תשובה ממיר קטליטי צילום ויקטור תשובה

בתמונות: ויקטור תשובה עם השלל שנתפס, מעצר אחד החשודים, ורכב שהספיקו לפרק ממנו את הממיר הקטליטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

6 תגובות

  1. כל הכבוד גם לי פירקו לפני כמה חודשים מקווה שהמשטרה תחייב אותם לשלם חבורה של זבלים 😡😡

  2. כל הכבוד ויקטור ישר כוח 👏👏👏

  3. שלומי משיח

    יישר כח ויקטור בזכות אנשים כמוך העולם נראה טוב יותר

  4. בית המשפט ישחרר אותם בטוח צריך רפורמה דחוף

  5. יואב קולודני

    גם לי גנבו בחניון יס פלנט בראשון.באתי למוסך אמרו צרת רבים. התלוננתי למשטרה אחרי שבועים קיבלתי הודעה התיק נסגר הגנב לא נמצא.למה סוגרים תיקים תצרפו אותם לתביעה נגד אלה שתפסתם.כשידרשו עונשים כבדים אולי זה יפסק..לא בטוח אם את השלושה האלה השופט לא שיחרר למעצר בית

  6. יואב קולודני

    גם לי גנבו בחניון יס פלנט בראשון.התלוננתי במשטרה.אחרי שבועים קיבלתי הודעה התיק נסגר הגנב לא נמצא, למה לסגור תפסו כנופיה תצרפו את כל התלונות אולי יקבל עונש כבד…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות