n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בקרוב: התחדשות עירונית ברחובות חנקין וביאליק בחולון

בקרוב: התחדשות עירונית ברחובות חנקין וביאליק בחולון

חברת אורון נדל"ן תבנה כ-270 יחידות דיור בעיר, במסגרת התחדשות עירונית בבניינים של רחוב חנקין 52-58 ובביאליק 152-156

פרויקט חולון קרדיט אורון נדלן
הדמיה: אורון נדל"ן

חברת אורון נדל"ן מקבוצת אורון אחזקות והשקעות זכתה במכרז לקידום 2 מתחמי פינוי בינוי בעיר חולון. את הפרויקטים יתכננו האדריכלים קובי גל וורד מצליח ממשרד גל – מצליח אדריכלים.

במסגרת פרויקט ברחוב חנקין 52-58, צפויים להיהרס 53 יחידות קיימות בבנייני מגורים בני 3 קומות עם שילוב של קומת מסחר ובמקומן ייבנו כ-145 יח"ד ב 2 בניינים בני כ-12 קומות עם שילוב של קומת מסחר מלוות רחוב.

דיירי הפרויקט יקבלו דירה חדשה עם תוספת של 12 מ"ר ותכלול חדר ממ"ד ומרפסת שמש בשטח של כ-12 מ"ר נוספים. בנוסף, יינתן מקום חנייה צמוד ומחסן.

בנוסף מקדמת החברה פרויקט נוסף ברחוב ביאליק 152-156 בעיר. בפרויקט זה צפויים להיהרס 48 יחידות קיימות בבנייני מגורים בני 4 קומות ובמקומן ייבנו כ-124 יח"ד ב 3 בניינים בני כ-10 קומות.

שני הפרויקטים שמקודמים ע"י חברת אורון נדל"ן נהנים מיתרון משמעותי בהיבט קיצור זמני הקמת הפרויקט, היות והעיריה אישרה את התב"ע (תכנית ח/619) וכעת יכולה חברת אורון נדל"ן לצאת מיד להליך תכנון מפורט עבור הפרויקט.

גל קסטל, משנה למנכ"ל באורון נדל"ן: "אורון נדל"ן צומחת משמעותית בתחום ההתחדשות העירונית ואנחנו גאים להביא את הניסיון והיכולות שלנו גם לפרויקטים בחולון. אין ספק כי מדובר בתהליך משמעותי ואנחנו גאים להוביל אותו עבור הדיירים ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. צודקים נשארו 2 רחובות שלא סגרתם לנו בחולון😥, עכשי6 תסגרו גם אותם😡

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות