n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / אף על פי כן ולמרות הכל, חולוניה!

אף על פי כן ולמרות הכל, חולוניה!

בלי שלושה מכוכביה אבל עם התעלות אדירה של שחר עמיר, הפועל חולון הכניעה בביתה את מוליכת הטבלה הפועל תל אביב, במשחק כדורסל ענק

דרו קרופורד שחר עמיר האנס ואנווין צילום עודד קרני מנהלת הליגה
שחר עמיר חוגג שיא קריירה עם קרופורד והאנס- צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה
(רועי אסף)

לא הרבה פעמים אם בכלל, קורה שהפועל חולון מגיעה למשחק ביתי כאנדרדוג. אבל לפני המשחק מול מוליכת הטבלה מתל אביב ולשם שינוי לא הצהובה מיד אליהו, אף אחד לא נתן לחולוניה סיכוי. על הספסל לבושים באזרחי ישבו 3 שחקני החמישייה הפצועים: סי.ג'י האריס, ג'סטין סמית' והאחרון שהצטרף לרשימה- שון דאוסן שנפצע ביום רביעי במשחק הניצחון בחיפה.

הרוטציה של עמית שרף הצטמצמה מאוד ובכל זאת הלוחמים בצהוב וסגול, עלו על הפרקט ולעיני למעלה מ-4000 צופים ביציעים, נתנו את הנשמה ואת הלב בדרך לניצחון הגדול ביותר של חולוניה העונה- 98:90 על העשירים מהדרייב אין בתל אביב.

ברנס צילום עודד קרני מנהלת הליגה

משחקו הטוב ביותר מאז נחת בישראל- דיאונדרה ברנס. צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

המשחק היה צמוד לכל אורכו כשבחולון שוב בולט הזר החדש קווין הרווי, שלאט לאט כולם מתחילים להבין שהוא אחד הזרים הגדולים שדרכו בהיכל הסגול. לצידו באופן מפתיע, בלט עם מספר נקודות חריג, הזר שעד עכשיו איכזב מאוד- דיאונדרה ברנס. הוא סיים את משחקו הטוב ביותר בישראל עם 20 נקודות.

קווין הרווי צילום עודד קרני מנהלת הליגה

קווין הרווי- אחד הגדולים שנחתו בחולון. צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

חנוכי נכנס טוב לעניינים, משגב נלחם וסיפק 12 נקודות לצד מסירות מדויקות, ארצי התעורר ברגעים החשובים ואפילו האנס ואנווין הבלגי, תרם 2 שלשות חשובות.

אך מעל כולם, מי שלקח את ההזדמנות בשתי ידיים וסיים כמצטיין, היה שחר עמיר, שעלה עם אש בעיניים נגד המועדון בו גדל, ועם 4 שלשות ו-16 נקודות, סיים כמצטיין המפתיע של המשחק ושלח את האוהדים הסגולים לחגיגות שכולם כל כך חיכו להן מתחילת העונה.

ניב משגב נתנאל ארצי צילום עודד קרני מנהלת הליגה

"ושוב נצאה אל הדרך יד ביד" משגב וארצי חוגגים ניצחון ענק – צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

שתי נקודות פחות משמחות גם ביציעים וגם על הפרקט: עוד לפני השריקה הראשונה נעצרו מספר אוהדים אחרי קטטה שהתרחשה מחוץ למגרש, מה שעיכב את כניסת "הגרעין הקשה" של אוהדי חולון אל האולם במספר דקות. ואי אפשר בלי עוד פציעה לאוסף כאשר 2 דקות לסיום דרו קרופורד, נחת לא טוב ונפצע בקרסול.

בחולון ינצלו את הפגרה הקצרה בתקווה להכשיר את כל הפצועים לקראת המשך המשחקים בליגה ובאירופה.

קלעו: הרווי 21, ברנס 20, עמיר 16, משגב 12, חנוכי 10, קרופורד 7, ואנווין וארצי 6 כל אחד. ונעבור לחגיגות…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות