n
דף הבית / חדשות בת-ים / מהיום- חיסון שלישי לכולם

מהיום- חיסון שלישי לכולם

במשרד הבריאות החליטו לאפשר לחסן בחיסון השלישי כל מי שמעל גיל 12 ועברו 5 חודשים מאז שקיבל את החיסון השני

חיסוני קורונה בקרוואן החיסונים של מדא בבת ים. ארכיון. צילום דוברות מד"א
צילום ארכיון: דוברות מד"א

החל מהיום (ראשון), תהיה אפשרות לכל מי שמעל גיל 12, לקבל את החיסון השלישי נגד קורונה במידה ועברו 5 חודשים לפחות, מהיום בו קיבל את החיסון השני. כך נמסר ממשרד הבריאות.

בנוסף, הוחלט כי החל מיום שישי הקרוב, מחוסנים עם חיסון בתוקף שחזרו מחו"ל ממדינות כתומות, יידרשו לבידוד רק עד לקבלת תוצאה שלילית מנתב"ג ולא מעבר לכך.

כמו כן, החל מה- 1 לאוקטובר, יפוג תוקף התו הירוק לכל מי שעברה חצי שנה מאז החיסון האחרון ובשביל להמשיך ליהנות מהתו, יש להתחסן במנה השלישית. התו יינתן בתנאים הבאים:

  • אדם שהתחסן בשתי מנות חיסון וטרם חלפו שישה חודשים ממועד קבלת מנת החיסון השנייה.
  • אדם שהתחסן בשלוש מנות חיסון, שבוע לאחר קבלת מנת החיסון השלישית.
  • אדם שהחלים מהמחלה, במשך 6 חודשים ממועד קבלת אישור החלמה (החלטה לגבי מחלימים שחלפו יותר משישה חודשים מאז החלמתם תתקבל בהמשך)
  • כל אדם שהחלים מהמחלה וקיבל לפחות מנת חיסון אחת

בעקבות ההחלטה הודיעו קופות החולים על פתיחת האפשרות להזמין תור למנה השלישית לכל הגילאים. בקופת חולים לאומית כבר ניתן להזמין תור באתר, באפליקציה או במוקד הטלפוני 507*. גם בקופת החולים מאוחדת כבר ניתן לקבוע תור באתר האינטרנט או האפליקציה. בכללית ניתן יהיה להזמין תור מהשעה 18:30.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימונה

כך חגגה באופן שונה ראשון לציון את המימונה המסרותית

תפריט נגישות