n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: תלמידי כיתה ג' עזרו בניקיון יער בן שמן

חולון: תלמידי כיתה ג' עזרו בניקיון יער בן שמן

חמישה ילדים מחולון הלומדים בבית הספר אריאל שרון, ניקו את היער ומילאו שקי אשפה במשך שעות ארוכות

אוספים זבל ביער בן שמן 2

מבצע ההתנדבות מעורר ההשראה, התרחש בסוף החופש הגדול. קבוצת ילדים מחולון שעלתה החודש לכיתה ג' (מבית הספר אריאל שרון) פנתה ליערן של קק"ל, בבקשה להתנדב בניקוי יער בן שמן, לאחר שביקרה בנהר הירדן ונחמץ ליבה על הליכלוך שמשאירים אחריהם המטיילים.

  אוספים ביער בן שמן תדרוך מניתאי היערן

הם החליטו לעשות מעשה ולהגיע ליום התנדבות ביער בן שמן. הילדים שמחו לשתף פעולה עם קק"ל ועם היערן ובמשך שעות ארוכות ניקו שטח גדול ביער בן שמן.

ניתאי זכריה, מנהל גוש יערות בן שמן בקק"ל מספר: "הגיעה אלי פנייה של בחור בשם גיא מחולון, אשר ביקש להתנדב ביער. בוקר אחד הגיע גיא עם אוטו גדול, מתוכו יצאו בנו ינאי וארבעת חבריו והחלו לנקות את האזור במשך שעות ארוכות ביחד עם גיא אבא של ינאי, ומילאו שקים מלאים של זבל ביער בן שמן".

אוספים זבל ביער בן שמן ילדים אוספים זבל ביער בן שמן

לדבריו, יער בן שמן הוא אתר הטבע הכי פעיל בארץ עם כמיליון ושש מאות אלף מבקרים בשנה וכמויות הזבל שנשארות לאחר הביקורים הן רבות. במהלך "מבצע" הניקיון הפרטי שערכו הילדים, הם קיבלו הסבר מניתאי היערן על היער, על בעלי החיים ביער ועל הטבע מסביב.

גיא והילדים בער בן שמן מקבלים תדרוך מניתאי היערן

גיא נאור מספר: "הרעיון להגיע ליער עלה לאחר חוויה לא נעימה בנהר הירדן. ראינו מקום שהיה מוקף בהרי זבל וחזרנו מיד הביתה. אמרתי לבן שלי- ניקח כמה חברים ונשפר בעצמנו את מראה הסביבה. וכך היה.

אוספים ונהנים ישראלים יפים ביער בן שמן

הילדים הבינו שהזבל הוא לא חלק מהנוף, מהטבע ובוודאי לא משרת את בעלי החיים שחיים בו. אנחנו כבר מתכננים את הסיבוב הבא בער בן שמן. הילדים כבר רוצים לחזור ולנקות שוב".

ניתאי זכריה, קק"ל מסכם: "תמיד כיף לנו לראות שמגיעים ילדים ליער ושהדור הבא רוצה גם לעשות טוב ליער ולסביבה. אני בטוח שהילדים יזכרו את החוויה הזאת הרבה יותר מכל רביצה מול מסכים."

אוספים ביער בן שמן 2

צילומים מיום ההתנדבות של הילדים ביער בן שמן: גיא נאור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות