n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: טרגדיה על הכביש, בת 25 נהרגה בקריית שרת

חולון: טרגדיה על הכביש, בת 25 נהרגה בקריית שרת

נהגת צעירה כבת 25 מצאה את מותה ברחוב מפרץ שלמה אחרי שמעקה הבטיחות בו התנגשה, חדר את השמשה ופגע בה

תאונה תאונת דרכים צילום ליאור פז תיעוד מבצעי מדא

שבת קשה וקטלנית בשכונת קריית שרת בעיר. צעירה בת 25 נהרגה וילד כבן 13 נפצע קשה בשתי תאונות שונות שאירעו בהפרש של מספר שעות. לקראת השעה 19:00, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת דרכים קשה, רכב שהתנגש במעקה שחדר לרכב ופגע בנהגת, ברחוב מפרץ שלמה בחולון.

  תאונה תאונת דרכים רכב צילום ליאור פז תיעוד מבצעי מדא

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר מאמצי החייאה, קבעו את מותה של נהגת הרכב צעירה כבת 25. נוסע נוסף שישב לצד הנהגת פונה לבית חולים וולפסון ע"י צוותי מד"א, במצב בינוני, עם חבלות יבשות.

חובש בכיר על אופנוע מד"א, נתן רוס ופראמדיקית מד"א נועם לובטון, סיפרו: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו רכב מעוך בחלקו הקדמי, בכסא הנהג ישבה צעירה בשנות העשרים מחוסרת הכרה, עם פציעה קשה בפלג גופה העליון.

חילצנו אותה מהרכב, מיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי והעלינו אותה לניידת טיפול נמרץ שם ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה. נוסע כבן 28 שישב לצד הנהגת ונחבל טופל ופנה על ידנו במצב בינוני."

המשטרה פתחה בחקירת התאונה

תאונה תאונת דרכים צילום ליאור פז תיעוד מבצעי מדא

צילומים מזירת התאונה הקשה במפרץ שלמה- ליאור פז, תיעוד מבצעי מד"א

כמה שעות קודם לכן בשעות אחר הצהריים, התקבל דיווח במוקד מד"א ובמוקד 101 של משטרת ישראל, על ילד שרכב על אופניים חשמליים ונפגע מרכב, ברחוב אלופי צה"ל פינת משה שרת, בחולון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא בתל השומר, ילד כבן 13 במצב קשה, מחוסר הכרה, עם חבלת ראש.

פאראמדיקית מד"א, נועם לובטון, סיפרה: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש אופניים חשמליים מעוכים ובסמוך שכב ילד כבן 10 מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים, כשמצבו קשה ויציב."

גם המשטרה נכנסה לתמונה, בוחן תנועה זומן למקום ונסיבות התאונה נבדקות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות