n
דף הבית / חולון / חולון חינוך / חולון: תיכוניסטים מסבירים ומנציחים

חולון: תיכוניסטים מסבירים ומנציחים

יוסי פולק, איש העסקים שהקים אתר הסברתי, משלב תלמידי תיכון בפעילות הסברה והנצחה.

יוסי פולק
צילום: יהודית סטרובולסקי

 

תלמידי בתי ספר תיכון שונים בחולון גויסו השבוע ע"י איש העסקים, יוסי פולק, במטרה להיות חלק מחמ"ל ההסברה רחב ההיקף שלו, שהקים בעקבות מלחמת חרבות ברזל. התלמידים הצטרפו לצוות ההנצחה באתר, במסגרת פרויקט 'פסגה', שמנוהל ע"י יעל דביר. תלמידים אלו מצטרפים לתלמידי תיכון ברמת גן, מהתיכונים בליך ואוהל שם, שגם הם מתנדבים לפעילות זאת. פולק סיפר, שהתלמידים פותחים דפי הנצחה, לחללי צה"ל ולנרצחי השבת השחורה, ה- 7.10. לאחר שהם אוספים עליהם תכנים מהרשתות החברתיות, הם מעלים את התכנים לאתר, ודפי ההנצחה נמסרים לבני משפחת הנופל או הנרצח. רינה עזורי, אימו של אורון ביילין, שנרצח במסיבת הטבע ברעים, היא בין הראשונות, שקיבלה לידיה את דף ההנצחה של בנה, דבר שעורר בה התרגשות רבה. כעת היא נעזרת במתנדבים מקרב התלמידים, כדי שיעלו תמונות וקטעי וידאו נוספים לזכרו.

"שילוב בני נוער במערכת ההסברה נעשה באמצעות ערוץ טלוויזיה, https://frontofus.tv/ , שהקמתי, והוא מאפשר להם לשתף וליצור תכנים ולעלות אותם לערוץ", הסביר פולק. "בנוסף, התלמידים עוסקים בשיווק במדיה הדיגיטלית ברשתות החברתיות, ובגיוס משפיענים לטובת מדינת ישראל. כך הם הופכים לאחד מעמודי התווך של המדינה ומסייעים לחיזוק הקשרים של ישראל עם העולם. כך גם נוצרים מפגשים חברתיים בין בני נוער מכל הדתות והעדות, הוכחה לעולם שישראל היא כור היתוך לשגרירי רצון טוב, שחיים בשלום ובאיחוד במדינת ישראל. זאת בניגוד לדעה רווחת בעולם, שישראל היא מדינת אפרטהייד".

מעבר לפעילות ההנצחה עם תלמידי התיכון, עוסק אתר ההסברה, בשיתוף עם  המרכז הישראלי למנהיגות צעירה, שמקנה לבני נוער ידע, ערכים ומהימנות מעולם המנהיגות, הדיפלומטיה והיזמות, בבניית מערכת הסברה ענפה. המרכז, הפועל ברחבי הארץ, מנוהל על ידי הילה ושניר דולב, בליווי יצחק אלדן, ראש ביה"ס לשגרירים צעירים. פולק הסביר, שהם יסייעו בידו לקיים את חזונו ואת דרך פעולתו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

1000058297

נבחרת הרובוטיקה של קציר, עשתה היסטוריה!

תפריט נגישות