n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / סגירת המעגל של עומר ושרהל'ה

סגירת המעגל של עומר ושרהל'ה

22 שנים אחרי שניגן לצידה בתור נער בן 13, עומר גבאי- כיום מנהל מרכז המוסיקה והתרבות בחולון, פגש שוב את שרהל'ה שרון ויחד הם נזכרו באותו הערב שעומר לא שכח לעולם

שרהלה שרון עומר גבאי צילום מרכז שטיינברג חולון
עומר גבאי עם שרל'ה שרון- צילום: מרכז המוסיקה, שטיינברג חולון

לפני 22 שנים, הנער עומר גבאי מעפולה, היה צריך לקבל "בעיטה בישבן" בשביל להפגין את כישוריו כנגן חצוצרה. אז, כשכבר העז והפתיע את כולם, הייתה זו לא אחרת משרהל'ה שרון, שזיהתה את הכישרון. בשבוע שעבר הם נפגשו שוב והעלו זכרונות מאותה הפגישה לפני למעלה משני עשורים.

עומר מספר: "לפני 22 שנה, הייתי נער ביישן מעפולה שניגן בחצוצרה לא רע עם יתרון של שמיעה מוסיקלית טובה מאוד. אבי שר להנאתו את כל שירי ארץ ישראל היפה ואני ליוויתי אותו בפסנתר וכך למדתי ממנו את כל השירים שאף אחד בגילי לא הכיר וגם לא מכיר עד היום (ככל הנראה) ובזכותו ידעתי לנגן אותם לפי שמיעה וללא תווים בקלידים ובחצוצרה.

מדי שנה ביום העצמאות, השכנה שלנו רחל הייתה מקיימת אירוע חגיגי ומוסיקלי בחצר ביתה, מי לא היה שם: זמרי הגבעטרון, נגנים מכל הארץ ברמות הכי גבוהות שיש וזמרת אחת מפורסמת, שרה'לה שרון. ההורים שלי ניסו לדחוף אותי להשתתף בחגיגה, "בוא תנגן הם אמרו לי" ואני התביישתי, עד שהשכנה שלי שגם הייתה המורה שלי בבית הספר היסודי צעקה עליי: "עומר אתה חייב להגיע לנגן", שאני אגיד לה לא??

וכך מצאתי את עצמי, ילד בן 13 מנגן עם נגני על בני 40 ומעלה את כל שירי ארץ ישראל היפה, אני זוכר שאנשים היו מופתעים מאוד מרמת ההיכרות שלי עם השירים ומרמת הנגינה שלי, ותמונה אחת זכורה לי שלא אשכח לעולם, שרה'לה שרון עוצרת את השיר באמצע ואומרת לקהל: " אתם רואים את הנער הזה? הוא עוד יהיה גדול…"

וכך חלפו להן 22 שנים, גדלתי, התמקצעתי, למדתי מוסיקה והתקדמתי קצת בחיים, משרה'לה לא שמעתי מאז היום ההוא, עד שהייתה לי האפשרות במסגרת תפקידי כמנהל מרכז המוסיקה והתרבות בחולון להביא אותה להופיע באולם שלנו ע"ש שטיינברג לגמלאי העיר.

בשבוע שעבר שרה'לה התקשרה אליי כדי לסגור דברים אחרונים לקראת המופע שלה בבוקר יום שישי, והתמונה ההיא מלפני 22 שנה שהיא עצרה את השיר ופרגנה לי ביום ההוא לא יצאה לי מראש, הייתי חייב לשאול אותה אם היא זוכרת וכמובן שהייתי בטוח שהיא לא תזכור כלום , כי לך תזכור נער מעפולה לפני 22 שנה שמנגן בחצוצרה?

שאלתי אותה: ״שרה'לה, את זוכרת את הנער ההוא שניגן ביום העצמאות בחצר?״ להפתעתי היא ענתה לי "כן כן, אני זוכרת" (ידוע שלשרה'לה יש זיכרון מצוין), ואז היא שאלה "למה?" עניתי לה, "זה אני. עברו 22 שנה היית מאמינה?" שרה'לה הייתה בשוק, שאלה בן כמה אני ולא האמינה שאני כבר לא נער, נושק לגיל 35 ומזמין אותה להופיע בחולון.

וכך מצאתי את עצמי, עומר הקטן מעפולה, נער ביישן שחלם להיות מוזיקאי ונגן מצליח, סוגר מעגל עם מלכת הזמר הישראלי שרה'לה שרון. מסקנה לחיים- החיים הם גלגל, בואו נהיה צנועים וטובים אחד לשני, אף פעם לא נדע מתי נפגוש בן אדם שוב, זה יכול להיות עוד שנה, שנתיים, עשר שנים או 22 שנה. תעשו טוב, תקבלו טוב, די לריבים ולכעסים המיותרים- זה המתכון להצלחה. שנדע ימים טובים ובשורות טובות למדינתנו הקטנה והאהובה, ולך שרה׳לה היקרה, אני מאחל בריאות איתנה ושלא תפסיקי לשיר ולשמח אותנו עד 120 שנה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 12.18.07_d6325528

קטין וצעיר נוסף חשודים בגניבת קורקינטים בבת ים

תפריט נגישות