n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: שי קינן מתחזק בבחירות לראשות העיר

חולון: שי קינן מתחזק בבחירות לראשות העיר

דרמה פוליטית: חבר המועצה קובי מכלוף מודיע על הצטרפות ל"חולון מתחדשת": "הגיע הזמן של שי קינן להנהיג את חולון"

IMG-20230616-WA0083

שחקן חיזוק חדש לנבחרת של המועמד המוביל לראשות העיר שי קינן. חבר מועצת העיר קובי מכלוף מסיעתו של ראש העיר מוטי ששון מודיע היום (שישי) על תמיכתו בשי קינן לראשות העיר. מכלוף יוצב כמועמד למועצת העיר ברשימת "חולון מתחדשת" אליה הצטרף כזכור רק לפני שבועיים חבר המועצה מסיעת "יש עתיד" אילן גזית. "מרגישים שהעיר חולון צריכה שינוי ואין ספק שיש רק אדם אחד שראוי לעשות זאת. הגיע הזמן של שי קינן להנהיג – כולנו מאחוריו".

 

*חבר מועצת העיר קובי מכלוף מסיעת "העבודה" של ראש העיר מוטי ששון יוצר הבוקר דרמה פוליטית ומודיע על תמיכתו בשי קינן לראשות העיר*. הודעתו של מכלוף נמסרה בתום פגישה בינו לבין המועמד המוביל לראשות העיר שי קינן, שסיכם עמו על הצבתו כמועמד למועצת העיר חולון מטעם סיעת "חולון מתחדשת". מכלוף, בן 55 הוא תושב חולון מאז ילדותו ואיש ציבור ותיק המזוהה עם קידום תחומי החינוך והפנאי, קידום השכונות ברחבי העיר וכיהן בעברו כיו״ר וועד ההורים העירוני.

 

בקדנציה האחרונה כיהן כאמור מכלוף כחבר מועצת העיר מטעם סיעת "העבודה" של ראש העיר מוטי ששון. במועצת העיר הוא פעל בלא פחות מ-5 וועדות שונות בהן ועדת המשנה לתכנון ובניה, ועדת הנחות, ועדת מכרזים, ועדת ביקורת וועדת קליטה.

 

המועמד לראשות העיר שי קינן בירך את מכלוף ואמר: ״קובי הוא נבחר ציבור המהווה דוגמא ומופת לעשייה למען תושבי העיר ואני מקבל אותו בברכה גדולה לנבחרת שלנו. בתקופה האחרונה שוחחנו על תוכניות העבודה שלי לקדנציה הבאה ובמרכזם נושאי החינוך הקרובים לליבנו. קובי יהיה שותף מלא למימוש השינוי בתחום החינוך בחולון ובמקביל יידע לייצג נאמנה את תושבי העיר בכל הנושאים הנדרשים. אנחנו ממשיכים באיחוד כוחות לניצחון ובקרוב נבשר על הצטרפויות משמעותיות נוספות למחנה שיוביל את השינוי למען תושבי העיר".

 

חבר המועצה קובי מכלוף אמר היום: "אחרי שבחנתי את כלל המועמדים לראשות העיר הגעתי למסקנה מתבקשת כי הגיע הזמן של שי קינן להנהיג את חולון וכולנו מאחוריו. כולנו מרגישים שהעיר צריכה שינוי ואין ספק שיש רק אדם אחד שראוי לעשות זאת ובעזרת ה' בבחירות הקרובות הוא ייבחר לראשות העיר ברוב משמעותי. אני שמח להצטרף לכל החברים בנבחרת ובטוח שביחד נוכל להביא ברכה ובשורה למען תושבי העיר חולון בכל התחומים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות