n
דף הבית / רכילות / מחפשים אהבה? במיוחד לטו' באב OkCupid עם שקה חדשה

מחפשים אהבה? במיוחד לטו' באב OkCupid עם שקה חדשה

רגע לפני טו באב, הגיעו הרווקות הטריות והלוהטות בביצה, טהוניה, קסניה טרנטול, אלה איילון ומעיין דורי וגם מאיר תמם לאירוע בו חשפה פלטפורמת ההיכרויות OkCupid שאלות התאמה חדשות שנכתבו במיוחד לקהל הישראלי.

ארוע OkcUPID צילום רפי דלויה
ארוע OkcUPID צילום רפי דלויה

OkCupid השיק לקראת ט"ו באב, 20 שאלות התאמה חדשות שנכתבו במיוחד לקהל הישראלי. השאלות, המצטרפות למאות שאלות התאמה אחרות באפליקציה, נועדו לדייק את התאמת בני הזוג הפוטנציאליים על בסיס העדפות, תחביבים ודעות.

לצד שאלות על התמיכה בחקיקה המשפטית והיכן הם צורכים חדשות, אוקייקיופיד ישאלו את רווקי ורווקות ישראל שאלות כמו מה טעם הקראנצ' האהוב עליכם?; מה סדרת הפעולה הישראלית המועדפת עליכם?; ואיפה החומוס הטוב בישראל? בין השאלות החדשות יהיו גם כאלו שמתייחסות ישירות להעדפות זוגיות, כמו איפה תבחרו לבלות את ירח הדבש?; האם תעדיפו לגור עם בן/בת זוג, לבד, או עם שותפים; וכמובן השאלה שאי אפשר בלעדיה: כל כמה זמן אתם מדברים עם אמא?

טהוניה, רפי דלויה צילום
טהוניה, רפי דלויה צילום

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ריקוד

רקדניות בית הספר לריקוד של לילך פרידמן רקדו את "נובה"

תפריט נגישות