n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נשך את אוזן שכנו ותלש אותה

ראשון לציון: נשך את אוזן שכנו ותלש אותה

סכסוך שכנים בבניין בראשון לציון הוביל לאלימות ואשפוז כאשר אחד השכנים נתן אגרופים לשכן המסוכסך עימו והתגובה היתה תלישת אוזן מנשיכה.

אוזן 1

מי מאיתנו לא מכיר סכסוך שכנים מקרוב או דרך סיפורים של חברים? את מה שקרה לפני שבועיים בראשון לציון עוד לא שמעתם ורצוי גם שזו תהיה הפעם האחרונה.

שני שכנים שמסוכסכים האחד עם השני במשך חודשים ארוכים, התקוטטו לפני כשבועיים בגלל ויכוח על אופן ניהול הבניין. במהלך הקטטה שהגיע לשיאה  השכן נתן אגרופים לשני בפניו ונשך את אוזנו עד כדי תלישתה

המקרה המוזר והלא שגרתי קרה ממש כאן בראשון לציון כאשר אחד השכנים בן ה-53 ועד הבית בבניין מסוכסך מזה תקופה ארוכה עם שכן נוסף בן כמעט 60 על נושאים שונים הקשורים לבניין.

באחד הימים הגיע טכנאי לבניין בעקבות קריאה של ועד הבית, השכן המסוכסך עימו טען שמקבל ממנו טובות הנאה, וועד הבניין, ירק עליו, נתן לו סטירה והעיף את משקפיו, כשזה ביקש שיחזיר לו אותם, הגבר מהוועד עיקם אותם וזרק לרצפה. לאחר מכן התנפל עליו, נשך את אוזנו והוריד חלק ממנה.

אחד השכנים שהיה עד ראייה למקרה העיד במשטרה: "הוא' אכל את האוזן של  ולאחר מכן ירד חלק ממנה לרצפה".

השכן מהוועד, שניסה להטיל את האחריות על שכנו, התקשר למוקד 100 וסיפר למוקדנית: "הוא הכניס את האוזן שלו לפה שלי, קפץ עליי ותקף אותי. הוא שבר לי את האף התנפל עליי ונתן לי סטירות".

בתו של השכן הנתקף העידה במשטרה: "הוא תלש לאבא שלי את האוזן, אני לא יודעת מתי הוא ישוחרר מבית החולים. הרופאים אמרו שאי אפשר יהיה לשחזר לו את האוזן".

ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיעה למקום פינתה את השכן לבית החולים שמיר-אסף הרופא. הוא אושפז ונותח ויצטרך לעבור סדרת ניתוחים בניסיון לשחזר את האוזן.

השכן מהוועד נעצר על ידי חוקרי תחנת משטרת ראשון לציון בחשד לתלישת חלק מהאוזן של השכן. בחקירתו הוא טען שהגן על עצמו.

במהלך הדיון בבית המשפט השלום בראשון לציון החוקר ביקש להאריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים כדי לבצע שמונה פעולות חקירה. לדבריו, השוטרים פגשו את החשוד כשהוא מחזיק את האוזן של השכן בידו.

יחידת התביעות במשטרת מרחב השפלה הגישה בסוף השבוע נגדה שכן מהוועד כתב אישום לבית משפט השלום בראשון לציון עם בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו לאור חומרת המעשה שכן אם ישוחרר יהווה סכנה לציבור ולביטחונו. הוא נאשם בעבירות של תקיפת סתם, תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש והיזק לרכוש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות