n
זוהר עיצובים – משפצים את הבית מחדש

אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בעיצוב הבית הוא הגימור ולצידו הכלים הסניטריים שמתלווים אליו. כאשר מדובר במגוון רחב של כלים סניטריים, החופש לעיצוב הוא גדול מאד, אודות למגוון הגדלים הצבעים והסגנונות הקיימים. החל מעיצובים המגיעים במגוון של צבעים, מרקמים וגדלים. בנוסף, לעיצוב הכולל יש גם השפעה על המחיר, לכן החלטנו לערוך בדיקה מקיפה בתחום ולמצוא את חנות הכלים הסניטריים המומלצת ביותר בבת ים והסביבה.

הכירו את "זוהר עיצובים", המקום המושלם לעיצוב הבית אשר מתמחה ביבוא, מכירה והתקנה של מבחר מוצרים המשלימים את שיפוץ הבית ומעניקים תחושת יוקרה בבית או במשרד.

החברה החלה את דרכה בתחום הבניה והשיפוצים ומהר מאד מצאה את עצמה מוקפת באדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים אשר נהנים ממבחר עצום של מוצרים הנדרשים לשיפוץ הבית או העסק. מדגמים ייחודיים שלא תמצאו במקום אחר ועד אספקה מהירה לצורך שלכם. כמו כן, "זוהר עיצובים" מייבאת לעיתים תכופות קולקציות חדשות של מיטב היצרנים במזרח הרחוק ואותן קולקציות מבטיחות מענה לסגנונות השונים בעיצוב הפנים, אותם מבקשים הלקוחות לייבא לבית שלהם.

עם הזמן, הבעלים של "זוהר עיצובים", זוהר זורלה, זיהה את היתרון ביבוא מוצרי בניה ומוצרי גמר מהמפעלים הגדולים בעולם, ללא פערי תיווך, וכל זאת על מנת לספק לעצמו את כל האלמנטים הקשורים לגמר הבניה לפרויקטים השונים שלו. הוא בחר לפתוח אולם תצוגה מרשים על מנת לספק ללקוח הפרטי והמוסדי את המוצרים, ללא פערי תיווך וכמובן באיכות הגבוהה ביותר.

במטרה לספק לכם את המענה האיכותי והעשיר ביותר, זוהר עיצובים ריכזה עבורכם את הכל במקום אחד, כאשר צוות ותיק ובעל ניסיון יעמוד לרשותכם וישמח לסייע במידת הצורך. באולם התצוגה המודרני תמצאו כלים סניטריים בכל הגדלים, מהחברות המובילות בעולם, החל מברזים ועד ארונות אמבטיה במחירים שווים לכל כיס. בנוסף, תוכלו להתרשם ממבחר גדול של סגנונות וגימורים לכל חלק בבית: לסלון, למטבח, לחדר האמבט, לחדר השינה ולחדרי הילדים.

בנוסף, זוהר עיצובים מספקת פתרונות וחומרים לעיצוב ושיפוץ הבית וכן גם מלווה את לקוחותיה בשיפוץ ובבניית ביתם. אין ספק כי הסולגן שלה: "משפצים את הבית מחדש" מתאים בדיוק לחזון של הצוות במקום שזכה במרוצת השנים לביקורות חיוביות עד מאד.

‍החברה פונה בעיקר לזוגות הצעירים שרק מתחילים עתה את הדרך החדשה בחיים שלהם וממש בימים אלו, לפני חגי תשרי, היא יצאה במבצעים מיוחדים שלא כדאי להחמיץ.

לפרטים נוספים, אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה בכתובת: אהוד קינמון 33, בת ים. לניווט לחצו כאן

טלפון: 03-6333133

מייל: [email protected]

לאתר החברה:http://www.zohar-luxury.co.il

לאתר ההזמנות www.Zohar-shop.net

תפריט נגישות