n
דף הבית / כללי / המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

אווהבות מראה זוהר ומלא Glow? פ'יגמה חדשה ומפנקת לבית או לחופשה במלון? מחפשת קופסת אוכל איכותית לילדים לשנת הלימודים הבאה? מוצרי מזון חדשים ועוד, כל מה שחדש על המדף עכשיו אצלכם!

בתי בם
צילום: fabria1975

ספיר נרקיס משיקה:   nar-kiss– מותג בוטיק חדש לפיג'מות נשים  אשר נושא את שמה nar-kiss 

המותג מציע דגמים ייחודים ואופנתיים המותאמים לכל הגזרות והמידות, בין היתר ניתן למצוא פיג'מות סאטן קצרות, ארוכות, מארזי מתנה, חלוקים, כותנות וכו/ הדגמים של nar-kiss מעוצבים כך שיאפשרו לכל אחת להרגיש יפה ונחשקת גם בין כותלי ביתה, ומיועדים לכל אישה באשר היא. במותג הקפידו על איכות המוצר ורמת מחירים השווה לכל כיס. 

נרקיס
קרדיט צילום שוקה כהן

מותג היופי ג'ייד מרחיב את סדרת הטיפוח GLOW FX ומציג: איפור רב תכליתי מונוכרומטי לאפקט מואר של זוהר

GLOW FX NATURAL FACE PALETTE

מארז שלישייה הכולל ברונזר, סומק והיילייטר הקיים בארבע ורסיות שונות של גוונים שיחמיאו לכל גווני העור, ליצירת גימור מט עד מבריק ולמראה איפור מונוכרומטי מואר וקורן בפעולה אחת:  Cool & Cozy, Idle in Style, Blooming Chic, Mood Boost.

הנוסחה הייחודית מכילה פנינים ופיגמנטים זעירים, המעניקים גוון עדין שניתן להעצים למראה חם, רך וטבעי עם ניצוץ עדין. המרקם הקליל והקטיפתי מועשר בתמצית שמן חוחובה המסייעת להגנה ולריכוך של העור ומעניקה גימור אחיד.

ג'ייד GLOW FX NATURAL FACE PALETTE צילום יחצ (1)
ג'ייד GLOW FX NATURAL FACE PALETTE צילום יח"צ

 

GLOW FX HIGHLIGHTING POWDER

היילייטר רב תכליתי לאפקט מואר של זוהר, אשר גם הוא בעל נוסחה קטיפתית המכילה חלקיקי פנינה זעירים, העוטפים את הפיגמנטים ומעניקים לגוון העור זוהר ומראה קורן. מרקמו הקליל מועשר בתמצית שמן זרעי חוחובה המקנה רכות והגנה לעור, מתמזג בטבעיות עם העור ומאפשר מריחה אחידה ונוחה.

למראה זוהר טבעי שיחמיא לכל צבעי העור, ההיילייטר מוצע בארבעה גווני פנינה עדינים של Forever Gold, Make It Chic, Joy of Light ו-Sheer Magic, היוצרים מעטה של צבע עדין שיעניק לפנייך מראה שזוף כאילו חזרת זה עתה מחופשה.

 

ג'ייד סדרת האיפור GLOW FX . צילום יחצ (3) (Custom) (10)
ג'ייד סדרת האיפור GLOW FX . צילום יח"צ

 

 

CIRIO מותג העגבניות המוביל מאיטליה חוזר למדפים בישראל, המותג מתמחה בשימורים איכותיים עשויים 100% עגבניות איטלקיות.

מותג העגבניות האיטלקי CIRIO – צ'יריו חוזר לישראל וישווק על ידי חברת דיפלומט כשהחל מהחודש ניתן יהיה למצוא את מוצריו ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ. Cirio הינו מותג איטלקי אייקוני, מוביל קטגוריה שהוקם בשנת 1856 ומתמחה במוצרי מזון איכותיים, בעיקרם שימורים המבוססים על 100% עגבניות איטלקיות. בין המוצרים מחית עגבניות, עגבניות מרוסקות או מקולפות, רסק עגבניות ורטבי פסטה ופיצה- כולם מעגבניות טריות אשר הבשילו על קרקעות שטופות שמש בשדות איטליה, נקטפו בשיאן ועובדו תוך 24 שעות. את המותג צ'יריו ניתן להשיג ברשתות מזון דוגמת רמי לוי, פרשמרקט, מחסני השוק, חינם פלוס, קשת טעמים, סטופ מרקט, שוק העיר ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

צ'יריו – מותג רטבי עגבניות איכותי איטלקי, משווק על ידי דיפלומט. צילום יחצ חול
צילום: יח"צ חו"ל

 

אסם-נסטלה, יצרנית החטיפים הגדולה בישראל, מחזירה לקראת הקיץ את בייגלה "שטוחים" שומשום בטעם ביסלי גריל – השילוב המנצח בין בייגלה "שטוחים" לבין הטעם האייקוני והאהוב של ביסלי גריל. המהדורה חזרה למדפים לאחר שהתקבלו פניות רבות של צרכנים בבקשה להחזיר את המהדורה האהובה.

בייגלה
צילום: סטודיו 0304

 

סדרת המוצרים sistema to go
הינה סדרת קופסאות ואחסוניות מפלסטיק הכי איכותי שיש המתמקדת בחדשנות וירידה לפרטים ומעוצבת באופן ייחודי אשר מתאים לנשיאה של מזון לגן, לבית ספר, למשרד, לספורט, לפיקניק ולכל פעילות מחוץ לבית תוך שמירה על סדר והקפדה על הגשה אסתטית שעושה חשק לאכול בריא והאוכל שומר על הטריות שלו לאורך שעות ארוכות. ניתן להשיג : רשת חנויות ארקוסטיל קיצ'ן ועוד מגוון חנויות כל בית.

קופסא
קרדיט צילום מאגר תמונות מילניום

 

לראשונה: סוגת משיקה קמח שמרים כוסמין

סוגת מרחיבה את סדרת קסמי האפייה ומשיקה לראשונה קמח שמרים כוסמין רב תכליתי. מעכשיו, אופים מאפי כוסמין טריים, בריאים וטעימים בבית, בקלות ובמהירות- רק מוסיפים מים, מתפיחים ואופים.

סוגת
. צילום-סוגת

 

 

לאור ההצלחה, תלמה מרחיבה את סדרת גרנולה PROTEIN ומשיקה טעם חדש – תפוח וקינמון. הגרנולה החדשה מכילה כ-25% חלבון והיא מצטרפת אל שני המוצרים הקיימים שכבר כבשו את לב הצרכנים והמתאמנים – גרנולה בתוספת אגוזים וגרנולה בתוספת שקדים וחמוציות. 

 סדרת גרנולה PROTEIN של תלמה הינה ללא סימונים אדומים, מכילה בין 23%-25% חלבון במוצר, שיבולת שועל מלאה, מהווה מקור לסיבים תזונתיים ועם חצי כפית סוכר במנה* בלבד.

 

גרנולה
צילום:סטודיו 0304

 

 

תלמה, מובילת שוק דגני הבוקר בישראל, ממשיכה לחדש ומשיקה  מוצר חדש במשפחת ברנפלקס קרנצ'ים: דגנים מחיטה מלאה ושיבולת שועל מלאה ללא תוספת סוכר בטעם דבש וקינמון.

בנוסף, לאור הביקוש, תלמה החליטה להחזיר למדפים את ברנפלקס קרנצ'ים בטעם מייפל. 

ברנפלקס קראנצים דבש קינמון (20)
צילום: סטודיו 0304

 

 

מוצרי Hellmann's הינם מוצרים קולינריים טעימים, אשר מביאים לצרכן מגוון פתרונות שהופכים כל מאכל מטעים – למדהים.

כעת, משיק המותג Hellmann's ממרח טבעוני, ללא צבעי מאכל, במרקם קרמי שמשדרג כל ארוחה! מעולה לסלטים, כריכים ולכל מאכל שבו הייתם משתמשים במותג המיונז האהוב – עכשיו בגרסה הטבעונית.

פקשוט הלמנס ממרח טבעוני
צילום: סטודיו 0304

 

פמינה ג'ל סיכוך מבית כצט

לאחר חיפוש מקיף גיבשנו מדריך לנתונים חיוניים הנוגעים למגוון סוגי נוזלי הסיכה. יש הבדלים גדולים בין התחושה בשימוש בכל אחד מהם, בהשפעות שיש להם ובאיזה מין צריך להשתמש בהם.
שלושת סוגי נוזלי הסיכה הם: חומרי סיכה על בסיס שמן, ג'ל סיכה מסיליקון וג'ל סיכה על בסיס מים.

פמינה
צילום: אפרת אש

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: רוי שוקולד

מתנות ליום הולדת מפנק

תפריט נגישות